Rabu, April 04, 2018

"...Haduh!!! Kena Lagi!!!..."

Malam tadi Semut dah keluarkan satu posting yang agak panjang menceritakan jasa - jasa Si Bapak Pandikutty ni masa dia dalam UMNO.

Dalam bahagian kedua ni, kita cerita pulak, apa jasa - jasa yang lah ditaburkan oleh Si Ketua Penipu tu untuk rakyat Malaysia ni bila dia dah keluar UMNO.

Seperti yang semua sedia maklum, Bapak Pandikutty ni la pengasas kepada Politik Kotor yang selalu disebut - sebut sejak akhir - akhir ni.

Dia la punca dan penyebab Politik di Malaysia jadi sedemikian rupa. Semuanya adalah hasil daripada kebodoh diri dia sendiri yang berada pada tahap Omega.

Kebodohan manusia Anugerah Setan ni tak mampu nak ditandingi oleh mana - mana pihak dalam dunia. Malah Mubarak atau Hitler dan George Bush sekali pun, mereka tak mampu nak lawan tahap kebodohan Si Al - Juburi ni. 

Siapa yang bawak cerita pasal kes liwat dalam tahun 1998 kalau bukan dia? Dia punya pasal la, cerita ahli Politik dan skandal liwat ni menjadi popular pada ketika itu.

Dia siap buat demonstrasi lagi untuk mempopularkan kes liwat tu kepada rakyat umum. Tapi dia ubah sikit cerita, konon kata dia itu gerakan Reformasi. Itu KONONnya la kata dia. lagi pun, dia kan Ketua Penipu. Jadi bab - bab tukar tajuk ni dia memang hebat.

Padahal, isu kes liwat ni melibatkan dia sendiri. Kenapa dia sibuk nak bising - bising, buat demonstrasi sana sini dengan tuduhan yang macam - macam?


Kalau dia senyap je pemecatan dia sebagai Timbalan Perdana Menteri ketika itu, ingat cerita pasal kes liwat ni akan timbul ke? Mustahil perkara ni akan timbul melainkan ada pihak yang desak agar siasatan dilakukan.

Sebab ada pihak lain yang mendesak la, maka kes tersebut disiasat dan dijalankan sebaik mungkin oleh pihak berkuasa. Termasuk la pihak Polis dan Mahkamah.

Siapa dia pihak yang mendesak tu? Mereka tak lain dan tak bukan ialah kawan - kawan dia sendiri jugak buat masa sekarang ni. Puak - puak PAS dan DAPigs jugak yang buat desakan tersebut.

Sebab apa diorang buat desakan tu? Sebab diorang yang beria - ia kata diorang ada bukti kukuh yang dapat mengaitkan Anwar seterusnya membuktikan bahawa dia memang seorang kaki liwat.

Dalam kes liwat terbaru ni pulak, siapa yang bawak cerita pasal dubur, air mani, ramas dada, punggong dan sebagainya kalau bukan manusia yang bernama Anwar Ibrahim ni jugak.

Disebabkan dia jugak la, semua orang tahu pasal rektum, spesimen, DNA dan sebagainya. Itu tak termasuk cerita pasal 'Bulu' lagi. Dia jugak yang menjadi punca Politik Jijik ni.

Pasal kes video lucah pun dia jugak yang bawak elemen tersebut ke dalam dunia Politik. Seorang pemimpin yang KONONnya nak memperjuangkan Islam dan mengIslamisasikan UMNO suatu ketika dahulu terlibat dalam skandal tersebut.

Oooopp! Semut tak kata Anwar adalah pelaku dalam video tersebut. Tapi dia sendiri yang enggan membuktikan dakwaan yang telah dibuat oleh rakyat. 

Pada hal, ruang dah cukup besar diberikan kepada dia untuk menafikannya. Namun, malangnya, sampai sekarang dia masih beralasan bodoh untuk mengambil sebarang tindakan.

Dalam mana - mana isu yang dia sendiri dakwa Politik Kotor, dia tak ambik lansung peluang untuk membersihkannya. Dia biarkan sahaja perkara itu berlarutan.

Macam yang Semut dah jelaskan berulang kali, kenapa dia tidak ambik tindakan terhadap mereka yang menjadi dalang kepada penyebaran 'Fitnah Jahat' yang dia dakwa sebelum ini?

Kenapa dia tak serahkan DNA dia untuk membuktikan yang dia bukan Lelaki Y? Kenapa dia enggan memfailkan saman terhadap Datuk Eskay yang mendedahkan video seks tersebut?

Itulah jasa - jasa yang telah dicurahkan oleh Si Bapak Pandikutty ni kepada Politik Malaysia. Dia punya taik, dia cakap orang lain pulak yang main 'kotor'. Siapa suruh dia berak tak basuh? Sekarang, baru padan dengan muka dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping