Rabu, April 04, 2018

Astaga!!! Tak habis lagi cerita pasal video ni ye? Tak jemu betul orang ni bercerita pasal isu video ni. Kenapa la agaknya?

Bagi Semut, masyarakat Malaysia dah 'cemuih' dengar cerita video ni. Kebanyakkan mereka yang dah tengok video tu pun dah buat spekulasi masing - masing.

Kata mereka, tak syak lagi. Lelaki yang didalam video tu ialah Datuk Shazryl Eskay, China Doll dan juga Si Ketua Penipu tu.

Semut tak cakap apa - apa. Ini andaian orang yang dah tengok video tu. Ini pandangan mereka. Pandangan ini adalah pandangan rakyat. Bukan pandangan UMNO atau Barisan Nasional.

Lagi pun, puak - puak Pakatan tu jugak yang memperjuangkan Kebebasan Hak Bersuara. Jadi tak boleh la kita nak pinggirkan suara rakyat begitu sahaja. Betul tak?

Dan, kisah pasal video seks ni takkan reda selagi Si Ketua Penipu tu tak ambik tindakan. Nanti lepas balik makan tengahari, kita cerita sikit pasal pandangan rakyat ni ye.

Sambil - sambil tu, jemput la tengok video ni dulu ye. Buat la tafsiran sendiri. Jangan asyik nak salahkan orang lain je kerjanya. Semoga terhibur.

Categories: ,

3 ulasan:

  1. patut video ni tersebar awal lg.ni video ori yg datuk eskay ckp w/out thailand subtitles.amek kau.sape pnyokong anwar yg xpcaye itub anwar,xtaula ape nk ckp.

    BalasPadam
  2. woow lagu yang bagus skali nnti buat lagu untuk Pok Nik punddykutty pulak

    BalasPadam
  3. kalau anwar orang biasa2 aje benda ni tak jadik hal apa apa pun
    akan tetapi disebabkan si pengkhianat in sudah mengancam bangsa dan ugama nya sendiri perlukah kami berdiam diri
    sedangkan anwar bebas kesana kemari memfitnah orang lain...akai ada ka?
    ......renung2 kan dan selamat beramal

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping