Sabtu, Mei 07, 2011


Kalau ye pun nak jadi pejuang, jangan la sampai masuk bakul angkat sendiri. Memang patut sangat la dia kalah dalam pemilihan Ketua AMK hari tu.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh Chegubard ni membuatkan Semut tak heran, macam mana dia boleh tewas kepada Si Ketot tu dulu.

Dia selalu banggakan diri dia, jadi sebab tu la Si Al - Juburi tu tak suka dia dan berkonspirasi terhadap dirinya.


Kalau betul dia nak memperjuangkan Keadilan, tuntutan yang dibuat perlu beristiqomah. Bukan setakat berenti ditengah jalan.

Hari tu, dia beria - ia sangat tuntut penjelasan daripada Setiausaha Agung PKR, Cipudin Nasution mengenai laporan serta aduan yang dihantar sepanjang pemilihan diadakan.

Sampai sekarang, Si Mat Muka Bulan tu masih tak membuat sebarang penjelasan. Kenapa dia tidak meneruskan desakan dan tuntutan yang dibuat?


Dia jugak yang buat dakwaan kata pemilihan parti tu ada campur tangan serius dari pihak Si Ketua Penipu. Kononnya Anwar jadi 'tangan ghaib' disebalik proses pemilihan.


Jadi, adakah dakwaan dia tu berasas? Atau disekadar main serkap jarang tanpa sebarang bukti yang kukuh? Kenapa dia tak dedahkan mengenai perkara tersebut?

Bukan ke Chegubard jugak kata, tuntutan yang dia buat tu adalah demi mendapatkan Keadilan kepada seluruh ahli PKR yang berhak memilih dan mengetahui perkara sebenar?

Jadi kenapa dia berhenti ditengah jalan? Kenapa dia tak teruskan tuntutan yang dibuat sebelum ini? Apakah ahli PKR dah tak berhak nak tahu perkara yang sebenar?

Jangan retorik la dalam perjuangan. Dah berani buat tuntutan, tapi tak berani nak selesaikannya, apa guna brader. Buat mengabiskan masa je.

Jangan la buat kerja syok sendiri. Nampak sangat dia sebenarnya nak jual diri, lebih daripada nak memperjuangkan rakyat. Itu je niat sebenar Chegubard ni. 


Itu pasal la ramai ahli dalam PKR sendiri yang dah menyampah kat mamat ni. Bukannya orang tak tahu. Menipu jugak la kerja dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping