Isnin, Mei 30, 2011


Tadi kita dah tegok aksi - aksi dari puak - puak yang menyokong tindakan Kerajaan Negeri yang memanggil pasukan panel penilai dari IAEA mengenai isu Lynas.

Kali ni, kita tengok pulak gambar - gambar aksi dari pihak geng - geng Fuziah 'Reaktor' yang katanya hampir mencecah ratusan orang tu.


Kalau dikira, jumlah diorang yang membantah ni tak sampai pun 50 orang. Itu pun termasuk la orang tua - tua. Dah la tu, siap import orang luar lagi. Bila masa pulak orang Pahang pakai nombor plat 'D' ni???


Dan, macam dah jadi kebiasaan puak - puak Pakatan Pembangkang ni, budak - budak pun akan dipergunakan jugak demi Politik mereka.


Yang menghairankan Semut, kenapa puak - puak yang membantah ni semuanya dari kaum Cina sahaja? Kenapa tak ada pun dari kaum - kaum lain?

Malah pemimpin - pemimpin Pembangkang laiin seperti Azan Ismail (Ahli Parlimen Indera Mahkota), Leong Ngah Ngah (ADUN Triang) dan Tun Sayed Lonik (ADUN Beserah) pun tak nampak batang hidung.


Nampak sangat la yang buat bantahan ni sebenarnya Si Fuziah tu sorang - sorang je. Dia je yang beria - ia sangat nak menjual diri dia supaya nampak macam dia 'Hero' membela rakyat.

Padahal, dia sekadar nak tunjuk yang dia tu buat kerja sebab KPI dia dalam Pakatan Pembangkang dikatakan paling corot.


Jadi ni sebenarnya semua ni hanyalah mainan Politik berkepentingan Si Fuziah 'reaktor' tu je. Bukan nak membela sangat pun!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. fauziah memang gampang!!! memunoh dan memecoh belohkan org melayu aje!!!

    BalasPadam
  2. pahang tapi pakai plat 'D'..haha, nampok sangat nk menipu kan..kan..kan!

    BalasPadam
  3. bila ada nilai politik..betul tidak tu belakang cerita...spin jangan tak spin ..dah tak de isu,cari publisiti murahan ..mudahan PRU akan datang jadi calon..kita macam serikandi le..hhrrrrektuiii...kondakandi ye..tak pun..pandikutty..
    Jgn marahhh hhhaaa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping