Selasa, Mei 31, 2011


Fuh!!! Lain macam betul diorang punya putar belit sampai mampu mengalahkan kentang putar yang dijual kat kedai ayam KFC.

Ingat rakyat Malaysia ni mudah sangat ke nak percaya cakap diorang? Tengok tajuk pun dah nampak sangat yang diorang ni menipu je kejenya.

Soalan pertama ialah, rakyat mana yang dimaksudkan oleh Tan Bun Teet ni? Rakyat Gebeng? Rakyat Kuantan? Atau rakyat yang diimport dari luar kawasan Negeri Pahang?

Kedua. Kalau setakat cerita cermin kereta pecah, tak payah cerita la. Ingat orang nak percaya ke? Kalau setakat baling batu kat kereta sendiri, lepas tu tuduh orang lain buat, boleh la.

Soalan ketiga, apa tengkoraknya diorang buat bantahan dekat teluk Chempedak tu tadi? Dah tahu dah ada puak - puak yang menyokong Kerajaan, diorang buat jugak menda jadahnya?

Bukan ke tujuan diorang buat bantahan tu disebabkan diorang menolak pelantikan IAEA sebagai badan bebas yang bertanggungjawab untuk menkaji semula pembinaan kilang Lynas di Gebeng sebelum ini?

Jadi, alasan yang dia bagi untuk tidak berjumpa dengan badan tu adalah satu alasan yang tak boleh diterima. Sebab dari mula lagi diorang memang dah tak terima kehadiran badan bebas tu.

Ini jugak merupakan satu helah yang sengaja diadakan oleh mereka agar dapat memutar belitkan lagi keadaan demi kepentingan mereka sahaja.

Bukan apa. Kalau diorang tak jumpa dengan badan bebas tu nanti keputusan yang dikeluarkan oleh Ahli Panel IAEA tu boleh diprotes dan dibantah.

Diorang boleh la kata konon keputusan kajian tu tak mengambil kira pandangan puak - puak Anti Lynas ni sebab diorang tak jumpa pun dengan panel tersebut.

Jadi diorang buat la cerita seumpama ini untuk mengelakkan diri dari berjumpa dengan ahli panel tu. Ingat orang tak tau ke taktik keji diorang ni? Ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat ke macam diorang?

Diorang tu je yang bodoh sebenarnya. Dah terlebih kena radiasi akibat bercampur dengan Si Fuziah 'Reaktor' tu lama sangat. Keje lain tak de, asyik nak menipu je kejenya!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. PUAK -PUAK ANTI LYNAS INGAT DIA KUAT SANGAT ,APABILA ADA KUMPULAN YANG PRO DATANG LEBIH DARI MEREKA TIBA2 JADI TAKUT PULA.WAHAI FUZIAH PKR SILA GUNA PERKARA LAIN UNTUK KEMPEN PRU13.HANYA PANDAI BUAT FITNAH DAN MERACUNI FIKIRAN RAKYAT.BOS KAMU SUDAH PENING DENGAN DUA PERKARA YANG AKAN JADI SEJARAH DALAM POLITIK TANAH AYER

    BalasPadam
  2. org yg tak pernah puas hati mcm Fuziah ni kita kena jaga sikit, takut2 nanti ditebuknya tempat simpan torium tu, lepas tu kerajaan jugak yg kena.

    BalasPadam
  3. bodoh la ko ni. Satu lagi ahli UMNO kelas bawahan. Tapi lagi bodoh orang Pahang, harap2 kena tsunami gempa bumi...biar mampos kena radiation macam kat Sendai, Japan.

    BalasPadam
  4. bodo kapirun punya makhluk hampas, sudah terminum kencing nuar meroyak gila babi

    BalasPadam
  5. tanpa nama 8:35

    Pernyataan yang menunjukkan tahap kebodohan yang melantun-lantun .Tak terpikir oleh akal yang waras boleh mengeluarkan kenyataan yang teramat bodoh dan bahalul , ni srp/pmr dapat berapa pun tak tau , ntah2 darjah 6 pun tak abih.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping