Rabu, Jun 01, 2011

"...Isk!!! Ni Sapa Lak Bocorkan Rahsia Aku Ni???..."

Uik!!! Ada jugak orang lain yang turut serta membalun Si Fuziah 'Reaktor' ni rupanya. Ingatkan orang Pahang je yang bising.

Hari tu Blogger Anak Seberang yang tampil memberikan penjelasan mengenai 20 perkara yang tidak dijelaskan oleh puak - puak pembangkang.

Kali ni siapa pulak yang membocorkan rahsia Si Fuziah 'Reaktor' ni? Apa yang dah dia buat sampai rahsianya dibocorkan???





Apa - apa pun, Semut mengalu - alukan semua pihak yang sedar bahawa isu Lynas ni sengaja diPolitikkan agar tampil membuat pendedahan. 

Bukan apa. Biar Si Fuziah 'Reaktor' tu sedar diri sikit. Jangan asyik nak menipu rakyat je kerjanya!!!

Ps: Klik Sini untuk pendedahan selanjutnya.
Categories: ,

5 ulasan:

  1. LU LAN CAU,
    IALAH TU, KALAU KENA RADIATION PUN.., BUKANNYA KAU KAN..!!! TAK PAYAHLAH NAK SPIN2KAN @ POLITIK KAN ISU NI, KEPENTINGAN RAKYAT LEBIH UTAMA..! MALA'UN2 BUAT DUIT.., RAKYAT YG KENA TANGGUNG AKIBATNYA. LU CERITA APA NI MAT..? MAT SALLEH PUN TAK MAU LAH..! KALAU NAK SGT.., LETAKLAH KAT BELAKANG RUMAH LU.., @ LAGI BEST KAT PUTRAJAYA TU..BETUL2 DLM BUKIT YG KAT ATAS TU OPIS en.najib!! amacam okey ke..! pakai otaklah bro!

    BalasPadam
  2. BLOG BEBAS MENDA SEMUT.., KOMEN GUA TU BILA NAK DIKELUARKAN... TAKUUUT!!!

    BalasPadam
  3. Anon 1:38. Dah Publish ni. Macam mana? Tak nak mintak maaf ke? Suka - suka je nak bedal orang?
    Manusia pun tahu tido, brader. Inikan pulak Semut. Ke Anon 1:38 ni bukan manusia???

    BalasPadam
  4. dia kaki fitnah, mana tau tido la semut. jgn layan org mcm ini.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping