Khamis, Mei 26, 2011

...Jaga Elok - Elok. Dah Berapa Ekor Biawak Dah Maut Dengan Tongkat Ni...

Wah!!! Ini satu berita hangat. Buat julung - julung kalinya, Semut akur dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Nik Aziz ni.

Dia bukan sahaja dah lempang muka Ketua Menteri Biawak tu dengan selipar, malah dia turut membuktikan bahawa biar pun PAS, tetapi Melalyu tetap berani menghadapi cabaran.

Dalam kenyataan yang dilaporkan hari ini, Mursyidul Am PAS tu tidak bersedia menerima cadangan yang diutarakan oleh Si Biawak Lim Guan Eng.

Ketua Menteri Biawak tu sebelum ini telah mencadangkan agar semua Dewan Undangan Negeri yang berada dibawah pentadbiran Pakatan Pembangkang agar tidak membubarkan DUN masing - masing jika PRU akan diumumkan tahun ini.

Kata Nik Aziz, kenyataan yang keluar dari mulut Biawak tu hanya disifatkan sebagai pandangan peribadi dia sahaja. Bukan keputusan dan ketetapan pucuk Pimpinan Pakatan.


Fuh!!! Tak songeh ke muka Si Biawak tu bila Nik Aziz buat dakwaan sedemikian? Nampak sangat dia sorang - sorang je yang takut nak menghadapi Pilihanraya Umum jika ianya diadakan tahun ini.

Yang dia nak takut sangat kenapa? tak cukup lagi ke dia menganiaya orang - orang Melayu di Pulau Pinang? Tak cukup lagi ke dia merampas tanah - tanah mereka?

Apa, tak puas lagi ke dia menghalau dan mendiskriminasikan orang Melayu sehingga mereka jauh terpinggir dari komuniti lain di Pulau Mutiara tu?

Jangan ingat orang tak tau agenda jahat puak - puak Chauvinis Ekstrem ni. Jangan dia ingat rakyat Malaysia ni bodoh macam dia. Kan dah kena sebijik. Baru padan dengan muka dia!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. kalau tempoh dah maksimum...tak nak bubar apa bendanya...tak payah nak tunjuk lagak dan samseng...bila tempoh dah maksimum...secara sendirinya akan terbubar dan terpaksa dibubar...apara bengong dan bahalol si kalipah berkulob...lob lob lob

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping