Ahad, Jun 05, 2011


Ceh! Baru je semalam dia jadi Timbalan Presiden PAS, hari ni dah mula nak menipu rakyat. Memang tak guna betul la Timbalan Presiden PAS yang baru ni.

Hari ni dia masih lagi nak mempertahankan kemenangan dia tu bukan memberi gambaran bahawa PAS menolak Kepimpinan Ulama.

Kononnya kata dia, ahli PAS serta Perwakilan yang hadir dalam Mukhtamar PAS kali ke 57 ni telah memberi mandat yang jelas kepada 'Aktivis'.

Jadi, kata Mat Sabun, soal Edrogan dan puak - puak Profesional mengenepikan Kepimpinan Ulama tidak timbul lansung.
Owh, dia bukan Edrogan, tapi Aktivis rupanya. Tapi aktivis apa? Aktivis Politik atau Aktivis Penyebar Fitnah? Tak pun 'Aktivis' Khalwat?

Lepas tu dia siap kata lagi, Aktivis ni adalah mereka yang terlibat secara lansung dengan masyarakat, tak kira sama ada mereka ada jawatan atau tidak sebelum ini.

Maknanya, selama ini geng - geng Ulama ni tak terlibat secara lansung ke dengan masyarakat? Habis apa yang mereka buat?

Bukan ke PAS ni sebuah parti yang memperjuangkan Islam? Bukan ke PAS ni sebuah parti yang berjuang untuk menyebarkan syiar Islam?

Jadi macam mana syiar Islam tu nak tersebar sekiranya pemimpin Ulama ni tak terlibat dengan masyarakat? Tak ke pelik tu?

Namun yang pastinya, selepas ni, syiar Islam ini tidak akan menjadi agenda utama PAS. Tapi sebaliknya, 'Aktivis' penyebar fitnah seperti Mazlan Aliman dan Si Mat Sabun tu akan terus memukul canang menipu rakyat.

Sebab apa? Sebab diorang sendiri pun tidak ada kelayakan untuk memberi ceramah agama. Macam mana diorang nak sebarkan syiar Islam sekira mereka sendiri tidak ada ilmu dalam bidang tersebut? 

Yang diorang taunya, membuat dakwaan, tuduhan dan tohmahan secara membabi buta tanpa sebarang bukti yang sah. Kerja mereka lepas ni menipu rakyat je la kerjanya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Untung Mat sabut timbul,kalau Matsabun tenggelam mana-mana pun boleh dia ni, Lidah Biawak dulu kutuk habis setan tu, sekarang sokong habis, sabu.. sabu..doa sudah dimakbulkan kita lihat nanti bagaimana dia mengawal Ulama-ulama yang bukan aktivis. tido lagi baik Ahh..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping