Ahad, Jun 05, 2011


Itulah sifatnya Parti Angguk Saja ni. Semua benda yang diroang buat, semuanya tak serupa bikin. Setakat cakap je, tapi perlaksanaannya, haram diorang buat.

Diorang kata diorang buat usul menolak Politik Fitnah. Diorang mengutuk fitnah yang dibuat terhadap Si Ketua Penipu itu terutama mengenai isu skandal video seks.

Usul yang dibuat oleh PAS jugak turut mengutuk tindakan Ulama rasmi Kerajaan yang bersifat tidak tegas dalam mengutuk tindakan tidak berakhlak itu.
Heh! Seperti yang Semut katakan tadi, diorang ni cakap je pandai. tapi perlaksanaannya tak reti. Perlaksanaannya 'Zero'!!!

Macam mana diorang nak kata diorang tolak Politik Fitnah sedangkan diorang sendiri pun menobatkan seorang kaki fitnah sebagai pemimpin?

Usul yang diorang buat adalah mengutuk fitnah yang dibuat kepada ke atas Anwar. Bukan ke Mat Sabun sebelum ini pun buat perkara yang sama?

Kenapa diorang masih jugak memilih Si Mat Sabun tu sebagai Timbalan Presiden sedangkan Mat Sabun yang menaburkan fitnah dengan mengatakan bahawa Anwar seorang peliwat? 

Dia jugak yang memberikan nama jolokkan Al - Juburi kepada Anwar. Adakah dakwaan yang dibuat itu benar? Jika tak benar, bukankah ianya satu bentuk Fitnah yang nyata? Kenapa diorang tak kutuk Si Mat Sabun pada ketika itu?

Cakap pandai, tapi buat tak reti. Bila daah kena batang hidung sendiri, diorang buat tak tau pulak. Itu ke yang dimaksudkan dengan perjuangan Islam? Jangan la menipu rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. kenapa usul anwar pun dibawa dlm persidangan PAS,apa penting anwar dalam pas sehinggakan membahas usul video nie?adakah anwar yang meminta dr puak eradogan masuk usul nie?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping