Selasa, Jun 07, 2011


Ni baru betul - betul orang yang layak diberi Anugerah. Bukan macam Si Anugay tu. Dia hanya layak menjadi penerima Anu-Gay-Rah je. (Ikut sebutan betul, Anu-Ghairah). Lagi pun, dia mana boleh lawan bekas Mentor dia ni.

Orang yang sememangnya berhak diberikan Anugerah Pelempang Terbaik 2011 ni tidak lain dan tidak bukan ialah Tun Dr. Mahathir.

Orangnya jenis tak cakap banyak. Tapi sekali dia menulis, terasa jugak pedihnya. Nak pulak bila dia memberikan pandangan dia terhadap pemilihan PAS yang diadakan baru - baru ini.

Tun Dr. Mahathir menulis dalam blog dia mengucapkan tahniah dan syabas kepada karpal Singki Pecah. Pelik kan. Padahal, yang buat pemilihan PAS, bukan DAP.

Tapi menurut kata Tun Dr. Mahathir, dengan penyingkiran pemimpin - pemimpin Ulama dalam PAS dan digantikan dengan kemenangan puak - puak Edrogan juga merupakan kemenangan besar bagi Si Karpal Singki Pecah tu.

Mana tidaknya. Dah berapa lama Karpal Singki Pecah tu berusaha untuk menggugurkan hasrat PAS membina Negara Islam? 

Rasa Semut, sejak dia boleh berdiri sampai dah tak mampu berjalan, hasrat itulah yang teringin sangat dikecapi oleh Si Karpal Singki ni.

Kata Tun Dr. Mahathir, Si Karpal Singki Pecah tu tak perlu untuk PAS melangkah mayatnya demi melaksanakan agenda Negara Islam mereka.

Sekarang pun, PAS dah BERJAYA DENGAN CEMERLANGNYA mengugurkan sendiri perjuangan tersebut demi Karpal Singki Pecah dan DAPigs.

Tak pedih ke bila baca hasil tulisan dari Mantan Perdana Menteri tu? Sepatutnya puak - puak PAS ni malu pada diri sendiri sebab mereka jelas GAGAL mempertahankan dasar perjuangan parti itu.

Nak pulak dasar itu dibuat oleh tokoh - tokoh pemimpin mereka yang terdahulu. Tapi disebabkan mereka sekarang dah jumud dengan kuasa, buta dengan pangkat dan gila dengan harta, apa saja pun sanggup diorang gadaikan.

Lagi diorang kata diorang nak memperjuangkan Islam dan mempertahankannya? Kirim salam je la. Rakyat dah tak percaya pada slogan retorik macam tu. Cakap je lebih, buat tak reti. Perjuangan Islam konon. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. SIAPA BODOH?..MELAYU BODOH!!!
    SIAPA BANGANG?..MELAYU BANGANG!!!
    SIAPA TOLOL?..MELAYU TOLOL!!!

    MELAYU KOPIAH BERSIMPANG-SIUR MCM F1 KELUARKAN FATWA..

    MELAYU BUSH JAKET TERBELAHAK TELAN HARTA RAKYAT..

    MELAYU KOPIAH + MELAYU BUSH JAKET.. MENYEBABKAN 99.99% MELAYU PAKAI SEMUTAR, PAKAI PELIKAT, MAKAN SIRIH, HISAP ROKOK DAUN DAN PANDAI SIKIT PELAT INGGERIS JADI PENYOKONG SPT PAK KADUK MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI...

    MEH RAMAI2 BUAT STANDING OVATION BERSERTA TEPUKAN GEMURUH UTK MELAYU MALAY-SIEOW

    KENAPA TERBELIAK? NAK MARAH? TENGOK KELILING APA DAH JADI DGN ORG MELAYU NIH!!! "SYIAR ISLAM" BUKAN "SYAIR ISLAM" MCM HADI BANGONG..

    MEMARTABATKAN MELAYU BUKAN "MURTABAKKAN" MELAYU MCM SETENGAH PEMIMPIN CAKAP TAK SERUPA BIKIN

    HEHE..GELI HATI TENGOK SORANG PEMIMPIN CABUT KERIS KENA SERGAH CEPAT2 CUCUK KERIS KAT LUBANG HIDUNG SENDIRI.. KEKEKEKEKE....

    BalasPadam
  2. Kalau rakyat tak nampak lagi tak tau la!!!!!

    BalasPadam
  3. Betul cakap Tun. Sesiapa yang seumur dengan Tuan Haji Hadi meluat dengan kenyataannya. Negara Islam dah tak kedengaran lagi, dan digantikan dengan negara kebajikan.Kalau dahulu berimamkan orang Umno sembahayangnya tak sah, sembelihan orang Umno haram dimakan. Haji Hadi banyak memecahbelahkan orang Islam pada masa itu, tapi sekarang Haji Hadi telah membuat satu pusingan U. Kapal tidur dengan tersenyum tak payah tunggu dia mati. Cuba tanya tuan haji hadi tu, bolehkah orang Umno berimamkan orang pas sekarang? Adakah sembelihan orang Pas boleh dimakan oleh orang Umno. Kita doakan perjungan arwah-arwah yang selama ini bermatian untuk menegakkan negara Islam diterima perjuangannya oleh Allah swt

    BalasPadam
  4. sebab itu pas jadi bebal mcm x pm dollah tu.. aku pun da x sokong pas sejak 2menjak dia berkawan dgn dap/pkr dan dewakan aljuburi..halalkan liwat..zina..kini semua kes rogol melibatkan ahli pas atau anak bini meka org pas polis kena jangan ambil tidakan jika tidak ada 4 org saksi nampak...sebab itu kita pun x pasti meka tu anak haram atau halal sebab semasa mak bapak di 'main' x ada 4 org saksi melihat meka buat anak.. ha ha..kayu semuanya sebab aljuburi pas jdi bebal..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping