Selasa, Jun 07, 2011


Memang dia dah senget sebab banyak sangat bercampur dengan SI Khalid Gagap. Muka dia pun kalau diperah, mau dapat sekilo minyak.

Punya la bangang Setiausaha Politik Menteri Besar Badut ni keluar kenyataan. Sampai ternampak kebodohan dia tahap Omega. Mungkin lebih daripada itu.

Baru je Tan Sri Muhyiddin Yasin kata, Kerajaan Negeri Selangor dibawah pimpinan Pakatan Pembangkang tak prihatin, dia mula menggelabah tak tentu arah.

Dia buat dakwaan bahawa tindakan Kerajaan BN sebelum ini memberikan tapak semaian di Sungai Buloh tu tak memikirkan keselamatan rakyat.
Woi Faekah! Ni Semut nak tanya sikit. Dah berapa lama orang tu berniaga dan membuka tapak semaian tu kat situ? Rasanya dah lebih daripada 12 tahun.

Kenapa sebelum ini, korang tak ambik peduli lansung dengan keselamatan mereka? Kenapa baru sekarang korang nak pertikaikan pada perkara tersebut?

Kalau betul diorang sekarang nak membela nasib pengusaha tapak semaian kat Sungai Buloh tu, bagi la diorang tapak baru dan biarkan pengusaha tu dapat menyesuaikan diri dulu.

Ini tidak. Bukan nak bagi tapak baru. Tapi nak hapuskan tapak sedia ada dan kemudian baru nak fikir cari tapak baru. Itu yang dia kata nak membela nasib rakyat?

Kan dah kantoi bongok. Dah la tu, ada pulak dia kata pengusaha tapak semaian tu dipaksa pindah ke kawasan tersebut oleh pihak Kerajaan semata - mata nak membina Hospital?

Kata diorang nak menjaga kebajikan rakyat. Bina Hospital, siapa yang guna? Siapa yang dapat manfaat kalau bukan rakyat jugak? 

Kalau ye pun nak menginaya rakyat, jangan la sampai nampak sangat kebodohan diri sendiri. Buat malu je jadi Setiausaha Politik Menteri Besar, tapi akai tarak!!! Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. sah minah lesbian.

    air gatal penuh naik kemuka.

    kalau cantik takpa juga,ini burukkk............

    BalasPadam
  2. aku ingatkan setiausaha politik geng pkr dan pas ni klu bosnya lelaki setiausahanya pon lelaki.ini tidak bos lelaki setiausahanya perempuan.bini orang lak tu.nurul anak mamat juboq pon cam tu gak setiausahanya lelaki.dulu sedap ja mengata kat UMNO.sekarang kena kat depa balik.toya punya orang......

    BalasPadam
  3. kalau bagi s/u khalid lelaki, mamat gay tu yg pi tidor kat pejabat MB selangor pulak, tak ke payah nak buat kerje? bukan org tak tau, mamat tu adalah penasihat kewangan selangor dgn gaji singgit. silap2 disondolnya s/u lelaki tu, tak ke payah khalid nak jawab, silap jawab dgn khalid2 sekali kena sondol dgn mamat tu. Track record menunjukkan bapak pakistan pun disondolnya...tak lalu makan rakyat m'sia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping