Isnin, Jun 20, 2011


Itulah hakikat yang sebenarnya. Anak mana yang tak kesal sekiranya papanya sendiri cakap tak serupa bikin. Cakap je pandai, tapi buat tak reti.

Nak pulak kalau anak tu anak kepada Si Anugay ni. Lagi la menyesalnya dia berayahkan Si Ketua Penipu ni. Tipu la kalau dia tak ada sekelumit kesal dalam dada dia.

Mana la Si Nurul Izzah ni tak kesal dengan Papa dia. Sedangkan Pilihanraya parti sendiri pun Papa dia GAGAL memberi jaminan yang ianya bersih. 

Lagi dia nak mintak orang lain bagi jaminan agar Pilihanraya Umum yang akan datang bersih dan adil kononnya.
Kalau dilihat Pilihan Raya Parti Kencing Rakyat yang diadakan pada tahun lepas lagi kotor daripada Pilihan Raya sedia ada kerana ada campur tangan 'ghaib' daripada Papa Nurul Izzah.

Akibat campur tangan tu la, beberapa orang rakan seperjuangan Nurul Izzah ni kalah dan ada juga yang keluar daripada parti itu sendiri.

Semuanya sebab Papa nak sangat Anak Emas Kesayangan dia, Si Azmin Ali tu menang jawatan Timbalan Presiden. Maka habis semua orang dicantasnya.

Itu ke yang Papa Nurul Izzah ni kata Pilihan Raya yang bersih dan adil? Adil Kepala Tengkorak Dia!!!

Secara tak lansung, Papa Nurul Izzah ni mengakui bahawa kemenangan dia di Lembah Pantai tempoh hari adalah disebabkan sistem Pilihanraya yang tak bersih.

Malah Papanya menang Pilihanraya Kecil di Permatang Pauh dulu pun merupakan kemenangan yang kotor kerana yang bertanggungjawab ialah SPR.

Baik Si Nurul Izzah ni bagi nasihat kat Papa dia. Suruh Papa dia perbetulkan sistem yang ada dalam Parti dulu. Baru sibuk - sibuk nak memperbetulkan orang lain.

Ingatkan kat Papa Nurul Izzah tu. Jangan jadi Ketam sebab Ketam tu binatang. Takkan dia pun nak jadi binatang jugak!!!

3 ulasan:

  1. kenapa DSN kena janji. suruhlah SPR!

    BalasPadam
  2. salam...
    blog tuan telahpun dilinkkan ke blog saya.
    harap dapat linkkan juga blog saya di blog tuan.
    terima kasih!

    http://jendelamy.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Bingai @ Bangang berkata...
    kenapa DSN kena janji. suruhlah SPR!
    20 Jun 2011 3:29 AM
    .................................................
    wanredone: Kalau DS Najib kata ..."OK saya janji & suruh SPR jalan election dgn adil & bersih...", nanti kata pula SPR ikut kata DSN! Bukan kah begitu????

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping