Selasa, Jun 21, 2011


Ya! Akhirnya, Barua DAPigs Selangor ni berjaya menaiki tahta dia semula setelah digugurkan pada tahun 2009 yang lalu.

Hasrat Si Khalid Gereja nak menduduki kerusi Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor akhirnya menjadi kenyataan dengan perlantikan semula yang berkuatkuasa hari ini.

Dengar kata, Si Khalid Gereja ni jugak la yang menjadi dalang dalam pengguguran nama Datuk Dr. Hassan Ali sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor sebelum ini.

Apa sebab dia beria - ia sangat nak menjatuhkan Datuk Dr. Hassan Ali? Semuanya telah Semut jelaskan semalam dalam artikel ini. (Klik Sini).

Mungkin juga dia berharap agar Datuk Dr. Hassan Ali turut digugurkan menjadi Exco Kerajaan Negeri. Dan memang itulah yang menjadi harapan puak - puak DAPigs ni sebenarnya.

Tapi tak pe. Sekurang - kurangnya sekarang Hassan Ali dah tak de. Jadi ini akan memudahkan DAPigs untuk terus memperkudakan PAS dimasa akan datang dengan adanya Barua macam Si Khalid Gereja ni.

Itu cerita pasal Khalid Gereja. Cerita pasal Si Mahfuz ni pulak tidaklah sebaik Khalid Gereja. Dia dikatakan telah gugur dari saf hadapan PAS Negeri Kedah.


Dia dikatakan telah dibuang oleh Pesuruhjaya PAS Kedah kononnya atas alasan untuk mempersiapkan parti bagi menghadapi Pilihan Raya Umum akan datang.

ini secara tak lansung membawa maksud bahawa PAS Kedah tak mengharapkan Mahfuz Bean dalam kepimpinan Negeri untuk menghadapi PRU akan datang.

Tapi, memang patut pun nama dia digugurkan. Dah jadi pemimpin pun, dia masih tak boleh diharapkan sangat. Bukan dia reti buat kerja pun. Buat lawak bodoh je yang dia taunya.

Nak kata dia memperjuangkan Islam pun tak ada. Mana dia layak nak buat benda tu sebab dia sendiri pun kurang didikan agama. Itu pasal la dia suka buat lawak bodoh. Lepas tu menipu rakyat. Itu je kerja yang dia tau buat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping