Selasa, Jun 21, 2011

"...Haram? Mana Ada Haram. Papa Saya Tak Kata Haram Pun..."
Inilah padahnya kalau seorang bapa sibuk sangat dengan hal dunia sampaikan pendidikan agama anak - anak pun turut diabaikannya.

Itulah yang berlaku kepada keluarga Bapak Pandikutty ni. Dia sibuk menabur fitnah sana - sini, menipu orang itu dan ini sampaikan perkara - perkara dalam syariat agama pun terabai.

Tak percaya? Korang baca dulu artikel yang disiarkan oleh blog Apa Kecoh - Kecoh ni mengenai tindakan Si Anak Kecil Ketua Penipu tu:
Takkan asas pendidikan agama seperti Hukum Walimatulurus tu pun dia tak tau? Sesuka hati dia je datang kenduri kawin orang tanpa diundang dan duduk makan?

Benda macam tu Si Ketua Penipu tu tak ajar ke pada Nurul Izzah ni? Dia tak tau ke yang makan makanan dalam Majlis Walimah ni tanpa diundang haram hukumnya?

Kalau kena gaya Si Anugay tu kuat sangat pegangan Islamnya. Tak putus keluar hadis itu dan ini. Tapi benda mudah macam ni pun dia GAGAL nak terapkan dan jelaskan pada anak dia sendiri.

Itu pun ada hati lagi Si Ketua Penipu tu nak ajar orang lain kononnya. Nak mengislamisasikan masyarakat menda kejadahnya kalau dengan anak sendiri pun dia GAGAL mengislamisasi.

Nampak sangat dah kegagalan Si Ketua Penipu tu sebagai Ketua keluarga. Inikan pulak nak jadi Ketua Negara. Mau jahanam Malaysia dibuatnya nanti. Macam Sial!!!

Ps: Untuk ulasan lanjut, sila klik sini.
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Kalau tuanrumah tak sampai hati nak halau maknanya sudah diberi kebenaran laa.. tak ler haram kot.
    Cuma, tak malu ke? Kalau aku, datang kenduri camtu, bagi salam & hadiah/angpau pastu booo laaa tempat lain.

    BalasPadam
  2. Salam bro. Awat sampai begitu sekali? Takkan duit Yahudi Al Jub dapat dah habis digunakan untuk langgan pelacur?

    BalasPadam
  3. ore kato...
    cerdik xleh tupe..bodo xleh ajar..umporno

    BalasPadam
  4. itulah akibatnya Papa Izzah suka meliwat,anak pun tak berkat

    BalasPadam
  5. Sebenarnya haram hukumnya kalau pergi rumah kenduri tanpa diundang samada oleh tuanrumah atau wakilnya. Tapi betul ke Nurul Izzah tak diundang? Atau ahli UMNO tu saje nak play-safe.. Takut kantoi sebab orang2 UMNO tau dia jemput pemimpin pembangkang, dia katalah tak jemput pun. Mana tau kan..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping