Rabu, Julai 06, 2011


Ai!!! Lain macam je bunyinya. Orang tengah sibuk - sibuk dengan isu Bersih, sempat lagi diorang ni pergi makan angin ke Australia?

Mungkin Si Fuziah ni nak tiru Menteri Besar Kelantan kot yang turut bercuti ke luar Negara dengan menggunakan duit rakyat.

Kalau tidak, macam mana pulak puak - puak Anti Lynas ni boleh buat sesi demonstrasi di depan Pejabat Lynas di Sydney, Australia ni? Mana diorang dapat duit nak pergi ke sana?
Kenapa diorang buat sesi demonstrasi di Australia? Adakah tak cukup lagi mereka membuat bantahan di Malaysia ni?

Memang tak cukup. Sebab imej Negara tidak tercemar dengan keputusan yang dibuat oleh panel bebas IAEA tu. Diorang tak dapat nak memburukkan Negara di mata dunia.

Maka sebab itulah diorang bawak demonstrasi tu ke Australia bagi memburuk - burukkan lagi imej Kerajaan Malaysia di Negara Australia.

Dengan cara ini, diorang dapat menimbulkan persepsi dikalangan penduduk dunia bahawa Kerajaan Malaysia ni tak ambik peduli lansung dengan keselamatan rakyatnya.

Mungkin juga, diorang terpaksa buat demo kat sana sebab isu tu dah tak laku di Malaysia ni . Segala pembohongan dan penipuan serta agenda Politik Si Fuziah tu dah terbocor.

Tahap kebocoran tu katanya lebih daripada apa yang berlaku di Loji Nuklear, Fukushima Jepun tempoh hari. Ianya dah tak dapat dibendung apabila rakyat Malaysia dan Negeri Pahang khususnya mula sedar dengan segala pembohongan tersebut.

Timbul pula persoalan dikalangan rakyat. Kenapa hanya 12 orang sahaja yang pergi buat demonstrasi tersebut? Kenapa tak bawa semua sekali penyokong - penyokong Anti Lynas tu?

Adakah 12 orang yang pergi ke Australia itu merupakan penduduk - penduduk di kawasan Gebeng sendiri? Atau adakah mereka orang luar?

Yang paling menarik sekali, kenapa hanya dikalangan bangsa DAPigs itu sahaja yang dapat pergi sedangkan kata mereka orang - orang Melayu juga ada yang turut menentang?

Dah nampak sangat dah yang puak - puak Anti Lynas ni dah kehabisan modal untuk menipu rakyat Malaysia. Nak pulak Si Fuziah 'Reaktor' tu sendiri. 

Sebab itu la dia dah senyap je sekarang ni. Dia sebenarnya dah tak de modal nak menipu rakyat. Buat malu je jadi wakil rakyat. Buat kerja tak reti, menipu je yang dia tau!!! Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Dia rasa hebat la tu dapat bergambar dengan org putih ...... porrah ... tak ada apa-apa sumbangan pun pada rakyat .. baik lagi nenek aku yang mengajar bebudak ngaji Quran ... jadi ... lu boleh blah... jaga la "reaktor" sendiri tu baik-baik ...

    BalasPadam
  2. Yang untung ialah Fauziah dan rakan2 sebab dpt jalan2 ke Sdyney. Yang lain2 tu buang masa, wang dan tenaga penat berdemo. Bukan dia tak tahu, Lynas Sdyney tentu dah beri laporan terperinci pada pentadbiran Australia. Nasib tak baik Lynas boleh saman si Fauziah ni sebab menganggu perniagaan yang legal. Aku suka kalau si Fauziah ni kena saman berjuta2 sebagai pengajaran.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping