Rabu, Julai 13, 2011


Sapa tak kenal dengan parti KITA ni kan. Kalau ada saja cerita mengenai Si Hero Berkemban ni, mesti diorang yang akan bagi komen.

Tapi komen yang diorang jelaskan mengenai Si Azmin Ali ni memang betul pun. Apa yang dinyatakan oleh Si Azmin tu jelas menampakkan betapa bodohnya diri dia sebenarnya.

Dalam kenyataan Azmin, dia mendakwa pihak Polis bertindak tidak adil kerana menghalang rakyat Malaysia secara keseluruhannya untuk masuk ke Kuala Lumpur.

Sedangkan pada hari tersebut, rakyat Malaysia yang berkecuali dan tidak terlibat dengan mana - mana perhimpunan bebas berjalan ke sana ke mari.
Pengerusi parti KITA Kedah, Zamil Ibrahim berkata, melalui rakaman beberapa video yang dipautkan di blog-blog, keadaan di beberapa lokasi tumpuan pelancong di ibu negara masih dikunjungi orang ramai dan pelancong asing.
“Kalau kita lihat video tersebut, ada ibu bapa yang masih membawa anak-anak mereka berjalan-jalan pada hari tersebut sempena cuti hujung minggu.
“Begitu juga dengan rakaman yang menunjukkan ada pelancong asing bersiar-siar di sekitar KLCC. Jadi tidak timbul isu polis menghalang orang awam masuk ke ibu negara,” katanya kepada Utusan Malaysia.
Apa, Si Azmin ni tak baca ke tulisan Marina Mahathir yang menceritakan keadaan dikawasan pusat membeli belah adalah seperti biasa?

Elok je diorang boleh pergi ke sana ke mari tanpa kena sekat dengan pihak Polis. Tak de pulak seperti yang dia gambarkan.

Ke dia ni memang buta sampai tak nampak apa yang berlaku disekeliling dia? Yang Semut tau, Si Azmin ni memang buta kayu. Patut la adik dia sendiri suruh dia bertaubat.

Yang dia bodoh sangat nak berkumpul ramai - ramai dan berarak macam Lembu tunggu kena palu tu menda kejadahnya? 

Nak berhimpun perlu ke berkumpul ramai - ramai macam tu? Kalau dah bodoh tu, jangan la nak diperbodoh - bodohkan orang lain pulak.

Konon nak sangat jadi pemimpin besar tapi tak de akal. Nak jugak menyusahkan orang. Pemimpin Kepala Hotak dia kalau macam tu!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Apa nak kata?Kalo bini sendiri pun biaq ANUwar pangkah,tak bongok lg ke namanyer tu???

    BalasPadam
  2. azmin ali otak penuh taik!

    BalasPadam
  3. macam nih lah pemimpin pakatan haram jadah!cakap dan keluarkan statement langsung tak berasaskan fakta!apa yang keluar dari mulut pemimpin pakatan haram ini kita semua tau fitnah semata-mata!

    -HIDUP 1000 TAHUN-

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping