Rabu, Julai 20, 2011



Ya!!! Sekali lagi pembongkaran terhadap penipuan - penipuan yang dilaporkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang melalui laman portal mereka dapat dibuktikan.

Jadi, macam mana lagi puak - puak penyokong tegar Pakatan boleh suruh orang lain percaya dengan apa yang dilaporkan oleh mereka?

Di mana integriti mereka dalam membuat laporan? Kenapa mereka ini tidak dikenakan tindakan oleh pihak - pihak yang berkenaan?

Ni Semut bagi satu contoh mengenai isu saman yang dikenakan oleh Din Sharpshooter hari ni. Laporan awal mengatakan Mahkamah memerintahkan dia bayar sebanyak RM300ribu.


Laporan tu disiarkan didalam Berita Harian Online jam 9.48 pagi dan kemudian Utusan Malaysia Online pada jam 11.31 pagi. Kedua - duanya menyebut RM300ribu.

Mungkin mereka akan kata, laporan dari laman berita tu tak boleh dipercayai. Baik, dalam MySin Chew pun turut menyebut RM300ribu.


Malah, dalam Free Malaysia Today pun turut menyebut jumlah yang perlu dijelaskan oleh Din Sharpshooter adalah sebanyak RM300ribu.



Tapi kenapa, dalam Malaysiakini kata jumlahnya yang disaman adalah sebanyak RM400ribu pulak? Mana datangnya lagi RM100ribu tu?

Laporan Malaysiakini Jam 1.00 Petang
Dah nampak sangat dah yang kedua - dua portal Pro Pakatan Pembangkang tu memang menipu dalam membuat laporan. Memang sepatutnya mereka diambil tindakan.

Tapi kenapa tindakan tersebut sampai sekarang masih tidak diambil terhadap mereka? Itu yang perlu dijelaskan oleh pihak yang berkenaan. 

Kalau dibiarkan mereka terus menipu, alamat jahanam la Negara ni. Tak heran la kalau ramai orang yang mudah sangat terpengaruh dengan laporan diorang. Dah menipu je semuanya, sapa pun boleh buat!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. mmg RM400k sbb RM300k jumlah saman + RM100K kos guaman

    BalasPadam
  2. Nasiblah manusia bodoh lagi tolol juak-juak PAS dan PKR. Dah sah kena tipu pun takbir!! Patutnya laungkan "ALHAMDULILLAH" kerana rela ditipu dan dikencing oleh Husam..ha ha ha

    Husam tu terlalu banyak tengok cerita "Madu Tiga" kah kah kah KESIAN!!KESIAN!!KESIAN!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping