Sabtu, Julai 23, 2011


Ya!!! Semut memang mengalu - alukan tindakan seumpama itu dikenakan kepada Si Nurul Izzah ni. Dia dah tak reti buat kerja. Tapi ada hati nak jadi hero.

Dari hari tu lagi, dia sibuk dengan isu pasal kapal selam Malaysia ni. Dia memang minat dengan kapal selam sejak dari kecik agaknya.

Mungkin, cita - cita Si Nurul Izzah ni dulu adalah untuk menjadi pemandu Kapal Selam. Tapi, disebabkan Papanya dah kena pecat, nak tak nak dia terpaksa la jadi Ahli Parlimen.

Maka dengan tak sengajanya dia jatuh ke dalam kancah Politik serta pembohongan yang diwartakan oleh Papanyani.

Dalam dia sibuk - sibuk mengasak pihak Kementerian Pertahanan Negara, keluar pulak kenyataan daripada Menteri yang berkenaan ni.
BAGAN DATOH 23 Julai - Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi mengulangi amaran bahawa kementerian itu akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang terus memanipulasi fakta kononnya terdapat penyelewengan dalam pembelian dua kapal selam ”Scorpene” dari Perancis.
Beliau berkata, pihaknya telah berulang kali menjelaskan isu berhubung pembelian dua kapal selam itu di Parlimen bahawa ia dilakukan secara telus.
"Sekiranya Dr. Kua (Kia Soong) dan Suaram membawa peguam dari Perancis, William Bourdon untuk mendakwa kerajaan Malaysia di mahkamah Perancis, kita juga akan mendakwa Dr Kua (Kia Soong) sekiranya terdapat bukti ada fakta yang dimanipulasikan,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Sepakat Komuniti 1Malaysia daerah Hilir Perak di sini hari ini.
Hah! Memang sepatutnya mereka ambik tindakan seumpama ini terhadap puak - puak Pakatan Pembangkang yang tak bertanggungjawab tu.

Biar diorang tau. Biar diorang rasa. Jangan diorang ingat Malaysia ni tak de undang - undang dan mereka rasa mereka boleh bermaharajalela.

Semut bukan apa. Takut Si nurul Izzah ni jadi macam Chegubard je. Dah kantoi buat fitnah yang bukan - bukan, sekarang dah senyap pulak.

Patutnya, dia pun perlu diambil tindakan yang sewajaranya. Baru dia tau langit tu tinggi atau rendah. Jangan asyik nak menipu rakyat je kerjanya!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. sokong..saman jangan tidak saman..

    BalasPadam
  2. YANG AKU SAKIT HATI, KERAJAAN ASYIK DOK UGUT JA, AMBILLA TINDAKAN BETUI2 BARU DEPA TAK BERANI

    BalasPadam
  3. SAMAN jangan tak SAMAN...do it!!

    BalasPadam
  4. Orang luar datang nak beritahu tentang keadilan lu halau, lu punya PM pergi luar negeri cakap bohong tak ha!..banyak lu punya cibai..aaaar!

    BalasPadam
  5. Stay rumah jaga hus. dia tak boleh buat kerja

    BalasPadam
  6. saman aje kalau ada bukti biar seluruh bulu celah kangkang si Nurul Izzah ni jatuh berderai kerana terkejut. dahlah tak tau buat apa pun walau sebesar hama utk rakyat, yg rakyat dapat hanyalah cerita dongeng dan menyaksikan kepakaran bapaknya yg telah mula diwarisinya. jadi ahli parlimen jamban mungkin sesuai kot!

    BalasPadam
  7. dia mmg waris penipu..mmg dah baka cmni..tipu belit sampai mati..ntah apa keje dia buat kat lembah pantai..time pilihanraya nti baru nampak muka buat ceramah..konon pejuang rakyat..celaka punya org..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping