Selasa, September 20, 2011

Adakah pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat berdiam diri jika ada video yang membabitkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam skandal seks?
Ini adalah soalan sebuah NGO muncul apabila merujuk kepada video terkini mengenai Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Potongan video yang didakwa menunjukkan Anwar memasuki sebuah hotel dengan ahli perniagaan Shazryl Eskay Abdullah.
Mengulas mengenai video, Gabungan Pelajar Melayu di Semenanjung Malaysia (GPMS) Setiausaha Agung Zambri Mohd Isa mengkritik penyokong pembangkang untuk mengamalkan double standard.
"Apabila Kelana Jaya MP Low Gwo Burne mencatatkan video seorang peguam yang didakwa cuba untuk menetapkan pelantikan hakim, pemimpin-pemimpin Pembangkang yang pergi ke bandar. 
Mereka sibuk menuntut agar satu Suruhanjaya Siasatan Diraja ditubuhkan untuk menyiasat perkara itu.
"Tetapi apabila ia datang kepada kes Anwar, tidak derit mendengar daripada penyokongnya," kata Zambri.
Minggu lepas, pro-Umno blogger Papagomo Hantar potongan video yang baru yang kononnya mengaitkan Anwar video seks yang dikeluarkan pada bulan April.
Pada awal tahun ini, tiga yang memanggil diri mereka sendiri "Datuk Trio" mengeluarkan Anwar video yang didakwa menunjukkan terlibat dalam hubungan seks dengan pelacur.
Dalam lanjutan video, Papagomo mengeluarkan potongan terbaru minggu lepas yang menunjukkan "Anwar" memasuki lif hotel dengan Shazryl. Shazryl adalah salah satu daripada ketiga-tiga yang mengeluarkan video seks pada awal tahun ini.
Pendakwaan di Parlimen
Zambri dialu-alukan keputusan bekas Menteri Kesihatan Dr Chua Soi Lek yang meletakkan jawatan pada tahun 2008 selepas beliau dikaitkan dengan skandal seks.
Beliau berkata bahawa pembangkang yang lebih pemimpin Selangor, Dr Mohd Khir Toyo, meletak jawatan daripada jawatan tahun lepas apabila terbabit dalam skandal rasuah.
"Tetapi Anwar enggan bersumpah di dalam masjid untuk membuktikan dia tidak bersalah," katanya.
"Dia bukan seorang lelaki biasa di jalan raya. Anwar ni Ahli Parlimen. Jika kita mahu menjadi bangsa yang besar, kita mesti berani untuk menghadapi Kebenaran ini, "katanya.

5 ulasan:

  1. Kelihatannya Datuk Eskay sedang mengembala lembu kesayangannya bernama Anuwar Al-Juburi kedalam perangkap kote yang amat sedap.

    Datuk Eskay di beritakan telah di arahkan oleh Najib Razak untuk memasukkan lembu yang seekor ini kedalam perangkap untuk di ambil videonya.

    Kalau mudah di bodohkan oleh orang lain untuk masuk 'perangkap sedap' tanpa di paksa paksa umpama lembu.

    Boleh ke binatang ni jadi PM?

    BalasPadam
  2. chua soi lek mengaku sebb anu dlm filem tu besar gilaa....anuar malu nak ngaku pasal anu kecik dan lembik plak tuu..tahan pun tak sampai 5 minit....

    BalasPadam
  3. salam tuan.. saya dah linkkan blog tuan ke blog saya.. dan kalau tiada kebertan bolehla juga linkan blog saya ke blog tuan.. sekian... t kasih

    BalasPadam
  4. tak yah kalau la,

    kami bukan tak der otak...

    kalau najib sekalipun yg salah ttp salah...

    kalau ada bukti tolong kasi...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping