Khamis, September 08, 2011


Tahniah Semut ucapkan kepada puak - puak Pakatan Pembangkang kerana mengambil tindakan yang paling cerdik seperti ini.

Dengan 'Kecerdikan' diorang ni, secara sedar atau tidak, mereka telah berjaya menolak undi dari kalangan orang - orang Melayu Islam.

Punya bijak diorang ni sampaikan apa yang diorang tak faham pun diorang nak pertikaikan juga. Apa yang diorang faham tentang Islam sampai diorang nak mempertikannya?

Hari tu diorang dah buat dah sekali. Pertikaikan isu yang sama jugak. Kali ni diorang buat lagi. tak ke cerdik namanya tu.

Tapi yang peliknya, orang - orang macam ni pun boleh dijadikan sebagai pemimpin dan mewakili rakyat ke? Apa la nasib rakyat yang menyokong dia ye. Cuba korang baca laporan dibawah ni. Lepas tu korang fikir la sendiri!!!
Nampak sangat kafir Manoharan ni nak persendakan doa umat islam.. Kononnya dia nak samakan Mahkamah Tinggi Jalan Duta tu dengan jamban. (Rujuk SINI)

Tapi apa kejadahnya nak kaitkan dengan doa umat Islam pulak? Memang kurang ajar wal celaka lah tu... Gua yakin, nanti mesti ada puak-puak bangang PAS backup keling kafir ni.. 

Lebai-lebai TOLOL PAS tu akan kata, tak salah kalau kafir pamerkan dan baca doa umat Islam.. Nabi pun tak pernah larang.. Dan yang salah dalam hal ni mestilah dorang tuduh UMNO.. 

Lepas ni kafir tu bolehlah ambik gambar Quran pulak untuk diletakkan dalam jamban.. Tak salah semua tu kalau kafir buat selagi PAS ada.. Macam HARAM!!!

Apa lagi Hishamuddin... Dengan segala hormatnya dipersilakan bagi AMARAN Terakhir buat kafir DAP tu..
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. sape2 melayu Islam yg undi dia dulu nih memang patut kena lempang dan suruh jilat punggung kafir harbi ni je.

    BalasPadam
  2. dia ni dari dulu lagi memang CELAKA HARAM JADAH!!! NAjis BERAT dia ni, dah sampai peringkat kena SAMAK kalau sentuh, cuma muncung merah (tonyok) jer tak kuar lagi!!!! maklumlah ahli DAPig LAHANAT tu!!!... sapa2 melayu yang undi dia.. kasi pelempang jer 100X bagi sedar sikit..tak faham2 lagi dengan Perangai KAFIR LAHANAT ni..

    BalasPadam
  3. dasar tak respek agama orang..itula die anak didik PAS

    BalasPadam
  4. Tu dia..kita tengok apa.imam2 pas.nak.cakap psal ni..mesti ada.fatwa baru...bodoh btul..tak hormat.agamaborang..sama macam tania tanya yang dok komen gambar ni..tak faham tapi nak cakap..bodo

    BalasPadam
  5. byk2 org,nik aziz gak best..mcm hero,sume cite wt syp je...tpi biler bersuara sume org sokong mcm betul...janji masyukkkkk

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping