Jumaat, September 09, 2011


Ya!!! Tak lama lagi, filem Si Mat Syabun ni akan dijadikan filem Box Office terkini arahan diri dia sendiri. Tapi ratingnya akan diletakkan dibawah 18SX.

Maknanya, budak - budak bawah umur semua tak boleh tengok filem ni. Bahaya untuk perkembangan minda diorang.

Kalau tengok ceramah sedia ada pun, memang tak layak ditonton oleh budak - budak sekolah. Bukan sebab apa. takut diorang pening nak jawab soalan periksa nanti.

Filem Mat Syabun ni dikatakan bakal membuatkan Syamsul Yussof malu kerana ianya bakal 'Pecah Panggung'. Jangan sampai pecah punggung dah la!!!

Semalam Semut dapat satu video klip dibelakang tabir mengenai pembikinan filem tersebut. Meh tengok 'Trailer' terbaru Mat Syabun ni dulu.


Ps: Memang patut sangat cerita pasal Mat Syabun ni difilemkan. Biar satu Malaysia tengok, apa jenis manusia yang jadi Timbalan Presiden PAS ni.

Boleh pulak PAS jatuh hukum kata dia 'sekadar berkhalwat' je? Maknanya, tak salah la kalau kita berkhalwat ye? Adakah itu yang diorang maksudkan?

Itu ke perjuangan Islam yang dibanggakan sangat dek puak - puak Parti Angguk Saja ni? Perjuangan Islam menda kejadahnya kalau macam tu. Nak menjahanamkan lagi ada la!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Minta Mat Sentol bikin filem "Mat Syabu" satu lagi cerita komedi terhebat untuk koleksi siri "Mat". Mesti pecah panggung punya.

    BalasPadam
  2. bila pula nak keluar kat panggung? nak bawak awek pegi tgklahhhh~ auwww..

    BalasPadam
  3. Dia sendiri mengaku baru 5 minit mereka berdua duduk dalam bilik 121 dan kena cekup. Pada minit 21.10, Konspirasi,, konspirasi, konspirasi.

    BalasPadam
  4. Suara tu orang UMNO punya edit....paling best bulu masuk kerongkong ....ha..ha..ha sunguh ganaih Mat Sabu,,,,ha..ha...ha

    BalasPadam
  5. Peristiwa Mat Sabu ditangkap berkhalwat pada 1995 adalah konspirasi UMNO. Anwar dipecat pada 1997 bermakna Anwar terlibat sama berkonspirasi menjatuhkan Mat Sabu kerana masih bersama UMNO ketika itu ...he he he ho ho ho ho

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping