Sabtu, Oktober 22, 2011


Halamak!!! Habis la UMNO kali ni. Hari dah memang nampak dah sokongan rakyat di kawasan Permatang Pauh ni beralih kepada Barisan Nasional.

Kalau tengok keadaan seperti, memang konfirm la puak - puak UMNO kat kawasan tu jadi ketar lutut. Nak pulak bila Si Ketua Penipu tu sendiri turun padang.

Program : Perjumpaan Dengan Masyarakat Permatang Pauh.
Lokasi : Dewan Orang Ramai Batu 5, Permatang Janggus, Permatang Pauh.
Masa : 21hb 2011. Selepas solat Jumaat. 2:30 petang.
Gua kehabisan kata-kata beb sebab terlampau terkejut... Habislah kalah sapa yang bertanding di Permatang Pauh pada PRU13 nanti kalau macam ni punya sokongan rakyat pada Anwar...
Puluhan ribu tu bebbb... bukannya puluh atau ratus orang tauu... Korang fikirlah sendiri yee... Hahahahahaha....
Ps: Hari tu, blogger - blogger puak - puak Pakatan Pembangkang tu sibuk mempertikaikan pasal sambutan 'hambar' yang diterima oleh Zul Noordin.

Tapi, itu hanya bergantung kepada satu gambar yang memang mudah sangat nak dipertikaikan. Kali ni, apa caranya diorang nak Poo...singh cerita ye??? 

Nak kata UMNO upah diorang supaya tak datang ke? Ke diorang akan kata ini semua konspirasi UMNO? Tak pun, alasan diorang, gambar diatas ni dah diubah suai. 

Itu semua contoh - contoh alasan yang diorang akan bagi nantu. Ala, bukan kita tak tahu. Diorang kan suka menipu rakyat. Apa lagi alasan yang diorang boleh buat!!!

10 ulasan:

  1. punya lah ramai.. sampai tak terkira jumlahnya... cuma orang yang ambik gambar tu tersalah fokus...terambil gambar kawasan kosong... ni aper citer puak parti kencing rakyat... ko semua dah kena kencing kaaa?

    BalasPadam
  2. laaaaa....awat tak habaq ada ceramah direct sale? kalau dak...bleh gak aku dtg nyibuk huhu

    direct sale jual ubat kuat ka? ;)

    BalasPadam
  3. Mood rakyat di Permatang Pauh dah berubah..

    Rasanya bukan di PP je. tempat lain pun gitu. Yang penting akar umbi sudah beri isyarat kepada BN.

    Selebihnya, terpulang kepada pemimpin bahagian. Jangan harap PM dan TPM je yang turun padang. Korang tu buat apa? Pergilah jenguk rakyat dan bertanya khabar, barulah imej UMNO dan BN akan kembali dianggap pembela rakyat..

    BalasPadam
  4. Adoi...kesiannya.....Penat penat atur kerusi, yang datang ciput je......

    BalasPadam
  5. tu lah lain kali tembak depan dan belakang lagi.. sampai lupa nak jenguk kampung halaman awak...kamu lupa kampung.. orang kampung lgi lupa kamu AnuWarGay...

    BalasPadam
  6. Toodiaaaaa !! Ramaaai nya kerusiiii !!

    BalasPadam
  7. Mata rakyat Permatang Pauh lebih cerah daripada Wan Azizah.Wan Azizah kata 'itu bukan Anwar',tapi rakyat Permatang Pauh yg dah lama kenal Anwar kata 'itu betul-betul Anwar'.Jadi dah puas tengok video mereka tak mahu lagi tengok Anwar 'live'.Tengok video lebih seronok.

    BalasPadam
  8. Dah tengok video di internet pastu nak tengok pula secara "live"..??? mereka yang tak datang tu dah rasa loya dan geli-gelaman ....betulla MP muka tak malu dan tak der maruah...badan penuh kudis!!!

    BalasPadam
  9. Anwar raja Penipu.

    BalasPadam
  10. Hambur duit tak cukup kut. Sebab tu lah budak-budak kampung tak turun.

    Kalau hambur duit cukup mesti ramai turun baru lah nampak hebat.

    Balik kampung tunjuk alim pakai kain pelikat dengan baju Melayu.

    Masih terbayang-bayang bila kain dah melayang nampak dua orang dok terhinggut-hinggut.

    Macam mana nak turun kami rasa geli geleman tengok perangai orang tua kalah Mat Rempit.

    Brother Anwar apa sudah jadi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping