Isnin, Oktober 17, 2011


Kemungkinan besar, kegemaran Si Biawak tu menganjurkan pertandingan 'Bikini' seperti di Hard Rock Cafe Penang tidak berapa lama dulu menjadi ikutan anaknya.

Mau tidak. Bapak dia dengan senang hati buat pertandingan seumpama itu di negeri Pulau Pinang, jadi tidak mustahil anaknya juga akan ikut jejak lankah yang sama.

Dari apa yang dilaporkan, anak Si Biawak tu jugak turut berlagak sombong apabila dipanggil oleh guru untuk menjelaskan perkara tersebut.

Dengan angkuh, Si Anak Biawak tu boleh mengeluarkan kata - kata seperti, "Bapa saya Ketua Menteri. Apa yang mampu awak buat?".


Adakah semua laporan itu benar? Adakah Si Biawak tu hanya akan mendiamkan diri sahaja mengenai dakwaan seumpama ini?

Adakah mangsa perbuatan anaknya itu turut akan mendiamkan diri sahaja? Bagaimana pula dengan pihak sekolah terbabit? 

Adakah mereka juga akan turut mengabaikan tanggungjawab mereka dengan mendiamkan perkara seumpama ini?

Dan persoalan yang paling penting sekali ialah adakah ini yang dikatakan Telus sebagai dasar penmerintahan Si Biawak tu di Pulau Pinang?

Kalau maruah orang pun mampu dibayar dengan wang ringgit, apatah lagi maruah rakyat dibawah pemerintahan dia. Tak pelik la kalau dia ingat semua orang dalam Malaysia ni boleh dibayar dengan wang ringgit!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. senyap je la lim kit siang. pas plak jadi bisu. bukan jadi bisu tapi sebab dah kena kawtim dgn lim guan eng tak nak hudud. kah kah kah. ramas selagi boleh. kah kah kah. ketawa ala2 isam rais.

    BalasPadam
  2. kalau dah terbukti pun puak pas akan kata anak lim guan eng ni pi ramas tetek sebab umno yg suruh...hehehe...

    apa punya bengap la pas bangsat ni...

    nama pas mesti ditukar ke parti keluarga lim...

    pas lagi hina dari umno sebab tak berani menegakkan kebenaran...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  3. KALAU LIM GUAN ENG YANG ANJURKAN PATUT LAH SEBAB DIA BUKAN ORANG ISLAM......

    TAPI PUAK2 UMNO JANGAN LUPA! TUN MAHATHIR YANG PUAK2 UMNO BANGGAKAN SEBAGAI PEJUANG ISLAM ALAF BARU PERNAH MEMBAWA PERTANDINGAN RATU CANTIK DUNIA
    KE MALAYSIA, DENGAN ALASAN KECANTIKAN ADALAH CIPTAAN ALLAH !!!!!!

    DAN PENGARAH JAIS PERNAH DITEGUR OLEH TUN MAHATHIR KERANA MENAHAN WANITA ISLAM KERANA MENYERTAI PERTANDINGAN RATU CANTIK DI SELANGOR.

    JANGAN LUPA SEJARAH !!!!!!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping