Jumaat, Oktober 14, 2011


Ya! Itulah berita yang paling hangat dan terkini pada ketika ini. Spekulasi mengenai Si Khalid Gereja tu yang menyalah-gunakan duit zakat hampir dihujung jalan.

Kalau hari tu, Si Khalid Gereja tu mungkin boleh cakap yang dia tak mampu nak menanggung perbelanjaan pembelajaran anak - anak dia.

Walaupun, dia sebagai seorang wakil rakyat yang dah tentu dapat elaun tiap - tiap bulan dari pihak Kerajaan, masih tak mampu nak melaksanakan tugas dia sebagai bapa.

Tambahan pulak, dia yang berkelayakan sebagai seorang Jurutera pun masih tidak mampu untuk menunaikan tanggungjawab tersebut.

Maka sebab itula dia ambik duit zakat tu sebab KONONnya anak dia layak untuk dapat duit tersebut. Tapi sekarang ni dia tak perlukan lagi duit tu.

Lepas dia dah lebih mampu untuk membiayai perbelanjaan anak - anak dia. Nak pulak lepas dia dapat duit 'free' dari Utusan ni.

Jangan pulak dia kata duit tu semua atas titik peluh dia pulak. Setakat buat tuduhan yang bukan - bukan boleh la. Nak harapkan dia cari sendiri, mati hidup semula pun dia tak mampu!!!
KUALA LUMPUR, 14 Okt ─ Mahkamah Tinggi mengarahkan Utusan Malaysia membayar RM60,000 kepada Ahli Parlimen PAS Khalid Samad berhubung satu artikel berbaur fitnah disiarkan dua tahun lalu.

Wakil rakyat Shah Alam itu menang dalam kes saman ke atas akhbar milik Umno pada 30 September lalu.
Artikel itu bertajuk Zulkifli bidas Pak Janggut”, disiarkan pada September 2009.
Hakim Mahkamah Tinggi Komersial Dr Prasad Sandosham Abraham mengeluarkan perintah kepada Utusan dan Ketua Pengarang kumpulan itu Datuk Abdul Aziz Ishak agar membayar ganti rugi kerana menyiarkan tulisan tanpa mendapatkan pengesahan berkaitan kandungannya terlebih dahulu.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping