Jumaat, Oktober 14, 2011


Halamak ai!!! Kesian pulak Semut tengok 'Awang Import' Si Ketua Penipu ni. Tak pasal - pasal je dia kena 'kencing' dek Si Ketua Penipu tu hidup - hidup.

Sebelum ni, dalam keterangan yang diberikan oleh Thomas Hoogland di mahkamah, dia begitu yakin yang Si Ketua Penipu tu sakit tulang belakang akibat dipukul.

Apa yang dia tak tau ialah Si Ketua Penipu tu memang kuat menipu. Dan sebab itu di dikenali sebagai Ketua Penipu kerana dia memang dah tak de kerja lain.

Punca dia sakit belakang bukan disebabkan kerana dia dipukul. Tapi sebab dia terjatuh daripada kuda sekitar tahun 1991 dulu.

Pendedahan tersebut telah dibuat oleh Doktor yang memeriksa dia ketika satu Siasatan Suruhanjaya DiRaja dibuat pada tahun 1998.

Dalam pemeriksaan tersebut, Doktor Vasantha Ponniah dari Jabatan Pesakit luar HKL menyebut dalam laporannya bahawa Si Anugay tu pernah jatuh kuda 6 tahun yang lalu.

Menurutnya, akibat jatuh dari kuda itulah, Si Ketua Penipu itu mengalami penyakit saraf iaitu 'Cervical Spoadylosis' dibahu dan leher.


Penemuan Dr. Vasantha ini diperkukuhkan pula oleh empat orang doktor panel yang terdiri daripada Dr. Anuar Zaini, Dr. David SK Choon, Dr. Kew Siang Tong dan Dr. Mhd Borhan.

Keempat - empat doktor tersebut telah menjalankan pemeriksaan ke atas Si Ketua Penipu itu pada 2 Oktober 1998 di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman.


Huh!!! Buat rugi je Doktor Hoogland tu belajar tinggi - tinggi. Tapi akhirnya kena kencing je dengan Si Ketua penipu tu hidup - hidup. Dah tu, dia percaya pulak tu.

Yang Si Ketua Penipu tu pulak, bila orang dedahkan yang dia akan jadikan 'Anu'nya sebagai saksi, dia tukar pulak. Sekarang, tulang belakang dia pulak yang terpaksa dijadikan alibi.

Macam dah tak de kerja lain gamaknya SI Ketua Penipu ni. Dalam keadaan yang dah memang jelas kantoi macam ni pun dia masih nak menipu lagi. Dasar manusia musibat!!! Ceit!!! Pigidah!!!

Sumber - AIDC

3 ulasan:

  1. LEPAS JATUH KUDA TU TIDAK BERLAKU KECACATAN PADA OTAKNYA KA ???

    BalasPadam
  2. Kuda tu humban Anugay pasal dia terkejut terasa kote bengkok Anugay berlengkar atas belakangnya, dan kuda tu juga dapat firasat kalau dia biarkan Anugay terus menunggangnya pasti Anugay akhirnya akan bergayut kat bontotnya. Akan terloponglah lubang taiknya kena taruh ... Tengok sekelian rakyat ... kuda pun tau takut dgn Anugay.

    BalasPadam
  3. mesti kuda jantan tu,tu pun nk try jgk...nasib baik kuda tu melawan,klu x ngan kuda2 tu skali dia ajak masuk mahkamah....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping