Ahad, Oktober 02, 2011


Hari tu, Semut ada buat spekulasi mengatakan bahawa Si Nurul Izzah ni bakal berpindah kawasan. Dia sekarang jadi Ahli Parlimen Lembah Pantai.

Percaturan PKR, sekiranya Si Ketua Penipu tu dipenjarakan, maka kerusinya akan ditandingi oleh Si Nurul Izzah ni nanti. 

Kalau dia tak ke penjara pun, Si Nurul Izzah ni katanya akan tetap berpindah kerusi ke Negeri Pulau Mutiara tu atas sebab kedudukan yang tak selamat di kawasan Wilayah.

Alasan lainnya, di Pulau Pinang, orang tak mempertikaikan sama ada wakil mereka buat kerja untuk rakyat atau tidak. Jadi sebab itu pemimpin pembangkang suka duduk disana.

Tambahan pulak, SI Nurul Izzah tu dah semakin tidak popular di kawasan Lembah Pantai berikutan perkhidmatan dia yang kurang kepada rakyat.

Jadi, tak heran la kalau Datuk Raja Nong Chik mempunyai keyakinan dengan menyatakan bahawa BN mampu menawan semula 6 kerusi dikawasan wilayah dalam PRU akan datang.

Ianya hanya kemungkinan dan tidak dapat disangkal sebenarnya.Perkara itu mungkin berlaku memandangkan semua pemimpin Pakatan Pembangkang tu tak reti buat kerja.

Nak pulak Si Nurul Izzah ni. Dia memang tak tau apa pun, tambah pulak nak berkhidmat kepada rakyat dikawasan dia sendiri. Pejabat dia pun kosong.

Harapkan banner depan pejabat je besar. Tapi dalam pejabat tu tak de orang. Barang pun tak tak de. Setakat ada nama je, buat apa.

Apa yang dia tau buat hanyalah mempertikaikan itu dan ini. Nak harapkan dia buat kerja? Mimpi je la. Dia bukan tau buat apa pun selain dari menipu je kerjanya!!!
Barisan Nasional (BN) yakin tawan semula enam kerusi Parlimen Wilayah Persekutuan yang dirampas pembangkang dalam pilihan raya lalu berdasarkan sokongan rakyat yang mula beralih arah kepada BN.

NONE
Timbalan pengerusi badan perhubungan Umno Wilayah Persekutuan, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin berkata BN juga sudah membuat persediaan awal seperti program turun padang bagi melihat permasalahan rakyat dan menyelesaikannya dengan segera.
"Apa yang kita lakukan selama ini kepada rakyat boleh dinilai... kita (BN) buat kerja bukan hanya pandai bercakap," katanya kepada pemberita selepas merasmikan pelancaran Program Gerakan Tumpuan Kawasan (PGT) Jinjang hari ini.

Dalam pilihan raya umum 2008, BN kalah di kerusi yang disandangnya iaitu Lembah Pantai, Bandar Tun Razak, Titiwangsa, Wangsa Maju, Segambut dan Batu.
Categories: ,

10 ulasan:

  1. Setakat dok cakap jer beri untung apa pada rakyat. Orang merancang dan buat program yang boleh membawa laba untuk rakyat baru namanya wakil rakyat yang berkesan. Nurul Izzah ada faham ka ???

    BalasPadam
  2. Nurul ni tak layak jd Wakil Rakyat.., apatah lagi nak duduk dlm Parlimen.. Kalu jadi bini muder aku lagi best...!!

    BalasPadam
  3. aku ingat dia ni layak jadi tukang cuci toilet je

    BalasPadam
  4. ANAK BERANAK SEKELUARGA KE NERAKA SEMUA

    BalasPadam
  5. terbaik la nong cik bt konsert raya baru2 ni..cm konsert rock..sambutan raya dan berhibur.terbaik..

    BalasPadam
  6. NURUL IZZAH NI KENCING PUN BERCABANG..NAK BUAT KEJA MCM MANA..APA2 HAL TIPON PAPA..SAMALAH TU..SORANG PENYANGAK SORANG LAGI PENYAMUN...MMG KENALAH TU ANAK BERANAK...

    BalasPadam
  7. Orang dah bagi peluang jd pemimpin, tak reti buat kerja pulak... Memang jgn harap le orang nak bagi peluang lagi..

    BalasPadam
  8. Lebih kurang Raja Nong Chik jugak. Opis ada kat Putrajaya dan diDBKL.Tapi bila nak jumpa tak dapat jugak. Jumpa budak Pulau Pinang setiausaha sulit dia yang akan bagi surat sokongan yang tak laku. Buat apa?
    Kita undi lah Barisan dah berapa kali dah - Tak kerana allahyarham Tun Razak yang memberi saya peluang kerja bank selama 35 tahun memang saya tak lupa jasa Tun Razak. Tapi set set baru ni - cari makan kenyang sendiri je.

    BalasPadam
  9. dia jd wakil keparat boleh lah..

    BalasPadam
  10. HUKUMNYA HARAM MENYOKONG ORANG MUNAFIK, DAN JUGA KAUMNYA.
    SEKIRANYA KETUA ITU MUNAFIK, RASULOLLAH JUGA TIDAK MENGAKU UMAT, MAKA HUKUMNYA JATUH HARAM MENYOKONG
    SAMA-SAMA MENJATUHKAN UMAT ISLAM.
    FATWA BELUM DIKELUARKAN LAGI, NAMUN, ANDA PASTI KENA BUAT KEPUTUSAN, IBARAT FATWA RASULOLLAH TELAH
    KELUAR KEPADA HARAMNYA MENYOKONG KAUM MUNAFIK.
    DI DEPAN UMAT ISLAM, MEREKA BERHUJAH DENGAN SENYUMAN MENASIHATI UMAT ISLAM. DI BELAKANG TABIR, MEREKA MENGHINA RASULOLLAH, BERPAKAT MENJATUHKAN UMAT RASULOLLAH, BERSENDIRIAN MELAKUKAN MAKSIAT.
    HUKUMNYA HARAM.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping