Isnin, April 08, 2013


Fuh!!! Dah keluar beb, dah keluar!!! Ramai dah orang tengok video ni. Korang dah tengok ke belum? Rugi wo kalau tak tengok video ni!!!

Itu la ayat yang sahabat SH sebutkan semalam. Dengan penuh semangat dia bercerita pasal video Si Nurul Izzah tu. Nak pulak sekarang ni memang orang tengah tunggu - tunggu.

Tinggal lagi, bagi SH sendiri secara peribadi video Si Nurul Izzah ni bukan cerita baru. Dah lama dah SH tau cerita pasal video ni. Cuma tak nak dedahkan aje.

Dan percaya la cakap SH. Video berkaitan dengan Si Nurul Izzah ni bukan ada satu je. Tapi banyak versi beb. Banyak!!! Sampai tak terlayan dek kita.

Mungkin inilah khifarah Allah S.W.T nak tunjukkan kepada kita agar kita dapat jadikan sebagai panduan dan pedoman. Semoga kita dapat jadikan pengajaran.

Jangan kita suka sangat buat cerita buruk pasal orang lain. Penyudahnya nanti, buruk jugak yang akan kita terima Tapi, orang macam Si Nurul Izzah ni bukan peduli sangat. Yang pasti, kita hanya dedahkan Kebenaran. Jadi, sama - sama la kita saksikan!!!




Ps: Berfikir diluar kotak. Jangan tumpu sangat dengan satu perkara beb. Hidup BN!!!
Categories: , , ,

13 ulasan:

  1. Anak Nurul Izzah..Cucu Anwar nak bertanding kat mana..............

    BalasPadam
  2. Oleh kerana tiada ustaz atau ustazah yang sanggup memutarbelitkan kes liwat dan zina, maka dia sendiri yang cari dlm kitab dan beri pencerahan kpd umum, walaupun dia sendiri tak faham dan mengambil hanya sebahagian dari hukum. beginilah akhir zaman, bila sibodoh cuba menjadi pemimpin orang2 pandai.

    BalasPadam
  3. PRU 13 - Dunia Sudah Akhir zaman...
    http://isteri-mamak-tua.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  5. semut hitam bisanya tak hidup lama kerana selepas dia menggigit, orang akan bunuh dia

    BalasPadam
  6. anon 16 April.. hang terasa ka.. xdak modai lagi dah ka.. p ajak nurul bwk p mgaji balik.. ksian...

    BalasPadam
  7. Saya sokong semua calon BN. Doakan kejayaan mereka.

    BalasPadam
  8. umno akan pupus jadi janganlah nak tegakkan benang basah .Kes liwat dah gagal termasuk liwat satu yang perancang utamanya telah mengaku konspirasi .UMNO tak baca kesemua ni .Layaklah jadi ahli umno kerana lebih teruk dari katak bawah tempurung....Sekarang diketahui umum yang ahli umno kurang membaca yang semuanya ikut telunjuk Presidennya .Nama tak penting ,yang penting adalah fakta .Nama orang umno tak penting yang penting adalah umno tu sendiri yang kita bolih maklumkan yang mereka tu kumpulan yang akan pupus ,buta semuanya dan sokong pemimpin membabi buta....

    BalasPadam
  9. Aboiiiii..... Kalau orang nak buat MAK-SIAT ( BERZINA KE... LIWAT KEEE ) ada ke orang tu nak beritahu JOM MAI TENGOK... AKU NAK LIWAT Atau Nak bubuh sipolan-sipolan ni..? Depa ni pandai cakap hal ugama... tapi bodoh dalam ugama .. harapkan seraban je atas kepala.... PAS BUKAN PATI ISLAM... PAS PATI HAPERAK....

    BalasPadam
  10. anon 8.01 ko ada 4 saksi tak nk mengatakan UMNO tak baca kesemua ? hg jgn nk fitnah kami nak hak 4 saksi juga. sok klu pr perintah sng lah nak rompak, bunuh, rogol. takdak 4 saksi jgn berangan nak tangkap itu fitnah. kamera cctv takleh pakai tau. adeiii mampuih tul puak2 nie.

    BalasPadam
  11. Saya amat gembira bila Tun Daim Zainuddin bekas menteri kewangan negara yang ramalannya biasanya tepat,hari ini meramalkan pakatan pembangkang tidak akan berjaya menumbangkan kerajaan BN dlm PRU ke-13.
    Beliau menegaskan pakatan pembangkang tidak mempunyai kekuatan utk berbuat demikian kerana terlalu banyak percanggahan dari segi prinsip dan perjuangan sesama mereka.
    Pas, Dap dan Pkr juga dilihat tidak bersedia menerajui pemerintahan negara ekoran banyak masaalah wujud dlm kalangan parti mereka
    Daim juga melihat BN akan terus menguasai Sabah dan Sarawak serta merampas kembali Kedah dan Selangor dan menang lebih banyak kerusi dan jika bernasib baik membentuk kerajaan di Kelantan.
    Saya melihat pembangkang tidak akan menang kali ini kerana mereka ada banyak perbezaan.Dalam banyak hal mereka gagal berpakat.Kita lihat bukan sahaja soal pembahagian kerusi dan calon, ini termasuk perbezaan antara prinsip perjuangan.

    BalasPadam
  12. Anu sukar nak menang...sibuk mencari jalan bersihkan imej aje...sebaliknya Najib sibuk
    teruskan kerja menemui rakyat...tentulah najib menjadi pilihan rakyat...tak gitu kawan?

    BalasPadam
  13. Umngok xdak hotak!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping