Selasa, November 22, 2011


Inilah yang dikatakan sebagai perjuangan PAS yang penuh dengan istiqomah tu ye? Cukup sekadar buat bantahan dan hantar memorandum semata - mata.

Tapi bila dah kena batang hidung sendiri, tak nak pulak diorang mengaku. Lepas tu, diorang buat la alasan yang bukan - bukan.

Bagi diorang, Pilihan Raya adalah lebih penting daripada membenteras gejala seksual dikalangan masyarakat Malaysia pda ketika ini.

Yang lebih memalukan ialah apabila mereka hanya berpeluk tubuh sahaja ketika isu berkitan dengan program Seksualiti Merdeka nak diadakan hari tu.

Masa tu, tak de pulak diorang nak hantar memorandum atau buat bantahan mengenainya. Kenapa diorang tak buat demonstrasi dihadapa pejabat Bar Counsil di Kuala Lumpur?

Dan lebih utama, mereka mendakwa bahawa Si Elton John ni sebagai Raja Gay Dunia. Bagaimana pulak dengan Raja Gay Malaysia, Si Ketua Penipu tu?

Kenapa diorang tak buat bantahan dan mendesak agar Si Ketua Penipu tu tampil membuktikan bahawa dia tidak meliwat Mohd Saiful?

Sepatutnya PAS tampil kehadapan dan mendesak Si Ketua Penipu tu agar menyerahkan DNA dia kepada pihak mahkamah untuk dibuat ujian.

Ianya bagi menentukan sama ada DNA dia tidak sama dengan DNA yang ditemui sebelum ini. Tapi benda ni pun tak mampu dibuat oleh PAS.

Jadi, tak perlu la PAS nak mendabik dada mengatakan yang diorang ni lebih Islam dari orang lain sedangkan diorang sendiri takut nak menentang perkara yang batil. Diorang sendiri takut dengan Kebenaran!!!

Konsert Elton John malam ini di Genting Highland, Pahang, bakal berlangsung tenang apabila Pemuda PAS negeri yang sebelum ini mengkritik keras penganjurannya tidak bercadang mengadakan sebarang demonstrasi.
Ketuanya Shahril Azman Abdul Halim berkata, keputusan tidak berdemonstrasi - menentang apa yang digelarnya sebagai "raja gay" - diambil ekoran kesibukan mereka membuat persediaan bagi menghadapi pilihan raya umum.
"Bagaimanapun kita tetap berpegang dengan pendirian menolaknya. Tetapi oleh kerana keterbatasan dari perlbagai sudut, kita berpegang kepada hadis nabi supaya mencegah kemungkaran dengan kuasa dan jika tidak ada (kuasa), dengan suara," katanya.
Categories: , , ,

9 ulasan:

  1. itu perjuangan bukan kerana Allah, tapi pandai pulak nak menggunakan hadis... mereka bukan takde kuasa, bersih boleh demo tapi bab anwar diam n sensitif mula la pemuda PAS menikus.. ini perjuangan duniawi... buang la kopiah tu!!!

    BalasPadam
  2. jgn lupa mereka pun boleh berkumpul utk hajat doa orang pecah perut. tiba2 hari ni sibuk nak prepare utk PRU-13.. kah kah kah... mmg dunia dunia... cakap orang dia yg lebih...

    BalasPadam
  3. dasar pembohong punya puak2 hipokrit pas ni

    BalasPadam
  4. benar sekali kata2 tun mahathir bahawa puak2 pas ni menggunakan agama untuk kepentingan politik..makin lama makin nmpak pekung yg disembunyikan selama ni..pas dah menghampiri kebinasaan

    BalasPadam
  5. parti2 politik akan jatuh setandang....jemaah kebenaran akhir zaman sedang dikemaskan...pemimpinnya pilihan TUHAN...bukan hasil undian sistem demokrasi ciptaan yahudi....masanya dah terlalu hampir...bila sampai masa semua akan terperanjat....ALLAHUAKBAR

    BalasPadam
  6. sEMOGA aLLAH LAKNAT MEREKA INI SEBAB SEWENANG-WENANGNYA MENGGUNAKAN HADIS NABI SAW UNTUK MENGHALALKAN CARANYA.

    BalasPadam
  7. Hai tiba-tiba sibuk saampai tak ada masa nak buat demo,ini hasil nya orang hipokrik menggunakan ugama untuk kepentingan politik.Lebih untuk dapat kuasa dari kepentingan agama.

    BalasPadam
  8. Perjuangan pas yg lemah

    BalasPadam
  9. pas dah tak releven utk disokong.Pas become pas +pis +puss- cat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping