Ahad, April 29, 2012


Wah!!! Dalam sibuk - sibuk orang tengah berdemo petang semalam, sempat lagi mamat ni tunjuk isyarat lucah pada orang tengah berkumpul tu ye.

Disebabkan isyarat lucah ni la yang membuatkan peserta Bersih tu bertindak liar dan merempuh benteng yang dibuat oleh pihak Polis di Dataran.

Jadi, boleh la ianya dijadikan bukti buat Si Ambiga tu ambik tindakan. Bukan ke dia dah janji nak cari siapa dia dalang yang mengarahkan peserta tu rempuh halangan tersebut? Atau adakah dia akan memungkiri janji yang dia buat sendiri!!!




Inilah BUKTI video yang dikatakan Anwar sedang memberi arahan kepada para militannya untuk merempuh halangan dan sekatan polis di dataran semalam.

Isyarat tangan yang dibuat oleh anwar nampak jelas setelah anwar selesai berucap semalam.

Video klip dibawah ini sebagai BUKTI sahih..Anwar punca perusuh serang sekatan.
Categories: , , ,

17 ulasan:

  1. Cina mana yang tak sedar kediri suruh orang keluar dari negara ini.

    Memang betina ni nak kena sula dengan cota Mat Sabu.

    BalasPadam
  2. Selagi ANUAR tak mampos selagi itu lah Negara tidak akan Aman.

    Pemimpin pakatan lain memang tidak ada BATU PELIR, mereka hanya menumpang kekuatan ANUAR yg dibayangi oleh Anasir2 luar. Disebabkan itulah mereka rasa mereka kuat. Sekiranya Anuar tumbang maka keadaan akan berbalik seperti sediakala. PAS hanya mampu mengeluarkan fatwa2 gila mereka, manakala kekuatan DAP hanya bergantung diatas ketololan PAS dan PKR...

    Aku tahu berdosa kita mendoakan kecelakaan seseorang, tetapi aku guna pakai doa2 gila pemimpin PAS agar pemimpin seperti Anuar biar cepat mampos....

    BalasPadam
  3. melayu mudah lupa

    BalasPadam
  4. Cina betina tu x sedar diri.pihak polis boleh kesan siapa dia dan sila ambil tindakan, kalau tidak mereka akan lebih kurang ajar. mereka belum tahu mcm mana rasa zaman dahulu punya susah. PARANG PANJANG TERBANG.

    BalasPadam
  5. Tak sedar diri cina betina lahanat ni.....orng tak halau dia balik cina dah cukup baik....kepala bapak dia......dasar komunis.....

    BalasPadam
  6. halo amoi, cakap cantik sikit maaa, lu mahu siapa 'out of country' ni? lu ada sedar diri ka? haiiyaaa.. jangan banyak bunyi la amoi.. nanti gua jumpa lu, gua kasi kaki dekat muka lu..

    BalasPadam
  7. Siang tadi aku pergi gym,kesian dengar keluh kesah ttg member2 aku budak2 polis yang bertugas,yang meninggal dunia pun ada tapi tak dihebahkan,ni semua gara2 melayu jadi kuda tunggangan....buat apa timbulkan kekacauan,at the end of the day,tak jadia apa pun..BERSIH mmg laknat lebih2 lagi buat AMBIGA PARIAH dan ANWAR JUBO RIA..

    BalasPadam
  8. rakyat akan balas apa yg BERSIH buat dgn menolak anwar dan PAKATAN seluruhnya..anwar akan kalah di permatang pauh..

    BalasPadam
  9. Celaka punya cina... Hantar balik cina merempat baru tau. X sedar diri... Senaraikan hitamkan semua yang menyertai Bersih yang x bersih ni. Tuih

    BalasPadam
  10. cari sampai dapat itu cina.....kita masukkan dalam upih pinang suruh aje dia kayuh balik tiongkok...mmg tak sedar diri..puihhhhhhhh.

    BalasPadam
  11. tahniah tok guru nik ajis sb berjaya dok adu domba smpai bg duit suruh dtg bersih dan pukul org bgus tok guru rsa2 ni ler utz dok ceramah tentang golngan penghuni neraka ni

    BalasPadam
  12. Cina Sial tu yang patut Keluar dari Negara Ni suruh balik Negari China. There is a reason why Singapore is created so that they canb have their own way there. Not here , Ini Tanah Melayu bukan Tanah Cina, Atau Tanah India..

    BalasPadam
  13. Sedap aje MULUT PUKIMAK LAHANAT CINA BETINA tu kata Police corrupted. Cuma tanya disa Siapa Yang Beri, Kalau Bukan Bangsa Dia ... ( Is there is no GIver, There will be NO TAKER)

    BalasPadam
  14. sedih tgk Malaysia skang.ada org sgup jd mak/pak turut.org tu lak bangga tul ramai pngikut.yg ketawa btepuk tgn adalah org2 hipokrit tu..dh dbagi byk kelebihan masih xcukup.nk jugak perintah negara ni..apa yg diorg benci sgt..xboleh nk bekerjasama ker?

    BalasPadam
  15. polis lelaki tu tengah pegang nsetla..

    BalasPadam
  16. sedih n sakit ati tgok ade sesetgh rakyat malayia ni yg x reti nk bersyukur.......selagi pemimpin2 PR ni x mampos slagi tu malaysia ni x aman.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping