Jumaat, November 18, 2011


Semalam dah kecoh cerita pasal duit Si Nurul Izzah ni yang disimpan di Bank Israel. Bukan sikit - sikit jumlah duit tu. Lebih daripada RM200juta ke semuanya.

Memang tak dinafikan. Macam - macam spekulasi yang dibuat. Ada yang bagi alasan standard, kata ianya hanya konspirasi Politik semata - mata.

Kononnya, kata diorang, ianya hanya tulisan biasa oleh para blogger untuk membuat isu sahaja. Ada jugak yang suruh siasat kes tersebut secara lebih mendalam.

Semut dengar kata, Si Nurul Izzah ni menafikan dakwaan bahawa dia memiliki akaun bank tersebut di Israel. Dia jugak katanya turut menolak dakwaan bahawa memiliki wang tu.

Penafian tersebut dibuat oleh Si Nurul Izzah ni dalam laman Twitternya sambil menyifatkan ianya hanya spekulasi yang segaja diada - adakan.

Tapi, siapa tak tau perangai puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Diorang dah 'kencing' di tepi jalan, mana diorang nak mengaku.

Hakikatnya, isu berkaitan dengan duit simpanan keluarga Al - Juburi ni bukan cerita baru. Semut dah dengar cerita ni sejak di Pilihan Raya Kecil Kerdau hari lagi.

Pendedahan mengenai eset dan harta - harta milik Keluarga Al - Juburi ni didedahkan oleh salah seorang bekas Pembantu Khas Si Ketua Penipu tu iaitu, Rahimi Othman.


Sekarang macam mana? Dia nak mengaku ke tidak yang dia dan Papa Kesayangan dia tu ada duit untuk menjalankan perniagaan diluar Negara?

Kalau dia masih tak nak mengaku jugak, rasanya boleh dah Si Rahimi ni dedahkan dengan lebih lanjut mengenai eset yang dimiliki oleh Si Nurul Izzah ni. Biar satu Malaysia tau. Baru Padan Muka Anak Beranak Tu!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Baholol umgok kalau nak menipu tu buat lah elok sikit2 tu no accounts tu kat ke kepunyaan anak ke che det kamu,kamu semua dah lah bodoh,tambah baholol maccam lembu kat izat kamu juga,kesian2

    BalasPadam
  2. kaldai la mamat diatas....
    org dh bg bukti, tak caya pulak dah...
    lu mmg gok.... :))
    kalo itu semua fitnah, report polis, saman blogger...taksah dok nafikan dlm twitter...
    bodo!!!
    pulangkan balik duit rakyat!

    BalasPadam
  3. si gila takkan mengaku gila tapi tuduh orang lain yang gila, si penyamun takkan mengaku sebagai penyamun, tapi tuduh org lain sebagai penyamun.... the best is ada plak malaun yg tolong cover penyamun.....

    BalasPadam
  4. Baholol umgok cuba kamu tengok accounts no kat nama izah tu dah berbulan bulan keluar untuk nama anak che det kamu tu,tu lah umgok nak menipu tapi kantoi,untuk 2 oker lembu,dan keldai diatas jadi lah tungangan umgok untuk selamanya sampai 7 kerturunan.

    BalasPadam
  5. kelakar jugak lembu - lembu Pakatan ni ye. Kesian pun ada jugak dengan diorang ni.
    Dakwaan orang lain, beria - ia pulak diorang kata tak boleh percaya.
    Kalau dakwaan yang diorang buat, macam orang gila suruh orang percaya.
    Siap buat buku lagi suruh orang percaya cerita rekaan yang diorang buat.
    Walaupun ada pihak yang dah menafikan perkara tersebut, pun diorang percaya juga.
    Apa la nasib Lembu - Lembu ni ye. Tak disembelih, kena kencing sesaja je dek pemimpin diorang.

    BalasPadam
  6. Yang dok defend tu macam Nurul saja bunyinya.

    Apa boleh buat,pecacai-pecacai yang dok defend dapat habuan tak cukup.

    Ada ka bayar dengan susu 2 tin. Kalau susu kopek dia punya ok lah juga.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping