Rabu, November 23, 2011


Apa lagi yang hendak kita perkatakan mengenai Keluarga 69 ni? Nampak gayanya mereka masing - masing dah mula tak sepakat.

Akibat lantang sangat bersuara dan kuat sangat mempertikaikan itu dan ini, Si Nurul Izzah ni secara tak sengajanya telah membocorkan rahsia Papanya sendiri.

Inilah akibatnya kalau bermulut besar. Habis semua benda nak diceritakan kepada orang. Benda yang tak sepatutnya dicerita pun, dihebohkannya juga.

Semuanya berkaitan dengan duit akaun dia yang bernilai beratus juta didalam Bank Israel sebelum ini. Sampai sekarang, dia hanya mendiamkan diri sahaja.

Tetapi, dalam penafian yang dibuat sebelum ini, pihak Nurul Izzah menjelaskan bahawa akaun tersebut hanya merupakan akaun ulang tayang yang pernah didedahkan dulu.

Kalau dulu, nama anak - anak Tun Mahathir telah digunakan sama seperti nama Nurul Izzah dan juga adik beradiknya.

Maka mereka mengatakan bahawa apa yang didedahkan sebelum ini adalah fitnah ulangan yang pernah dibuat dahulu.

Cuba korang fikir betul - betul. Diorang kata ianya Fitnah Ulangan. Bermakna yang dulu pun merupakan satu Fitnah juga terhadap keluarga Tun Dr. Mahathir.

Jika tidak, kenapa ianya digelar sebagai Fitnah Ulangan kalau yang dulu bukan satu fitnah? Kan dah kantoi kat situ?

Maka adalah wajar bagi puak - puak Pakatan Pembangkang, terutama dari kalangan Keluarga 69 ni untuk memohon maaf kepada keluarga Tun atas Fitnah yang telah dibuat.

Dan rakyat Malaysia pun perlu sedar bahawa pemimpin - pemimpin Pakatan Pembangkang ni terlebih dahulu suka menabur fitnah terhadap orang lain. 

Tetapi menuduh orang lain pulak yang buat cerita yang bukan - bukan. Kalau dah dasar suka nampak nyamuk diseberang laut, inilah masalahnya. Bangkai mati depan mata pun diorang boleh buat tak tahu!!!
Categories: , , ,

12 ulasan:

  1. Salam, kepada tuan punya blog, , hope dapat linkkan blog saya ke dalam blog tuan..saya sudah berbuat demikian..nice to noe u...

    semerahcili.blogspot.com

    BalasPadam
  2. jika nak buat bersidang dari spekulasi berasaskan 'ayat'ni...bahaya... nampak macam cuba memperdaya pembaca agar percayakan 'teori' anda.. cukup-cukuplah..tak gemar cerita macam ni..menghuru harakan saja..

    BalasPadam
  3. dulu kata tok det ada akaun dalam bank israel. Itulah yg izzah namakan fitnah untuk tok det - sekarang berulang. Tapi fitnah tu dari siapa kalu bukan dari bapaknya? itulah yg dia tersasul cakap.

    Beginilah:
    Kita perlukan lambakan pembohongan untuk cover satu pembohongan. Kalu kita bercakap benar sampai bebila pun kita akan berkata benda yg sama walaupun diasak dengan beribu soalan.

    sekian.

    BalasPadam
  4. oh maksudnye ini utk provoke anwar blk la ekk..dgn care mereverse-kan psychology..heheh..

    BalasPadam
  5. anak beranak semua sama.. hantu..anak keluar dari lobang jubur ni lah balanya...bau taik..

    BalasPadam
  6. inilah yg dinamakan what u gives u get back..hahaha..

    BalasPadam
  7. Allah Maha Berkuasa...btul anon 3:45ptg!

    WHAY YOU GIVE, YOU'LL GET BACK!!

    oleh itu, berhati2lah bila berbicara/bertindak...

    langit tak selalunya cerah!

    BalasPadam
  8. hahhaahha...Nurul Izzah dah tertikam senjata yang digunakan Pembangkang terhadap Tun M. Caya lah...Strategi yang berkesan untuk membongkar penipuan mereka....Banyak strategi Anuar dah makan tuan sendiri..huhu...Dulu isu Lompat Parti...akhirnya strategi yang diguna anuar untuk melawan anuar...sekarang senjata Akaun di Bank Israelll. terbaekkkk

    BalasPadam
  9. kalau hidup menipu/memfitnah akhirnya akan terbongkar jugak malah diri sendiri yg bongkarkan

    fitnah ulang tayang???...

    dulu bapak dia fitnah siapa????....

    sekarang anak dia pulak kata fitnah ulang tayang????.....

    akhirnya terbongkar lah sudah... segala2nya terjawap

    sudah banyak kali Allah tunjukkan, kalau x sedar lagi x tahulah...

    BalasPadam
  10. orang yang menunding hanya satu jari sahaja kehadapan dan tiga jari lagi menuju diri sendiri. ini lah keluarga 69 . dia tahu menuduh orang sebab diri sendiri yang melakukan benda tersebut, demi untuk menutup perbuatan sendiri.

    BalasPadam
  11. Anak beranak , memang kaki auta, pendusta ,penipu! si anak anuar celaka haramjadah nie, nak ajar "TUN MAHATHIR, PASAL POLITIK NEGARA" siapa si nurul izzah keparat nie nak ajar TUN MAHATHIR? Dasar anak beranak kaki auta ,temberang, penjilat puki n juboh DAP parti babi cina jahanam!!!!!!!!!!!!!!!! hingus melelh , bontot penuh taik babi DAP CINA SIAL!!!!!!ANUAR IBRAHIM KAKI BONTOT/KAKI LIWAT/ KAKI PENGHKIANAT BANGASA MELAYU/ KAKI JILAT JUBOH PUKI CINA/YAHUDI ZIONIS.......last but not least KAKI BETINA . dasar keluarga celaka anak beranak , makan taik babi DAP/YAHUDI. MAMPUS GALI KUBUR ,TANAM SKALI DGN DAP PUKIMAK BABI CIANA SIAL TUE kkkkkkkkkkk! FUCK U ANUAR N FAMILY OF BONTOT! PARIAH JAHANAM ANUAR IBRAHIM SELAMANYA! LINGKUP KAU ANUAR, BALA DRP ALLAH kau anak beranak dapat!
    DASAR KAKI LIWAT N BONTOT ANUAR IBRAHIM!!!

    BalasPadam
  12. Inilah hasil dari solat hajat kaum mereka dulu yg inginkan yang maha kuasa Allah s.w.t supaya menunjukkan siapa yang sebenarnya yang teraniaya dan siapa yang didoakan dimintakan pecah perutnya!!!....wahai manusia, sesungguhnya Allah s.w.t tidak pernah menzalimi hambanya tetapi hambannya yang sentiasa cuba berlaku zalim sesama saudara seagama mereka...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping