Selasa, November 29, 2011


Apa benda pulak yang nak dibuat dek Ummi Hafilda ni? Apa yang dia sudah bikin sama itu Ketua Penipu sampai dia sudah Panas??? Meh baca sikit, apa yang Ummi dah buat nanti.
KUALA LUMPUR 28 Nov. – Adik Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ummi Hafilda Ali akan melancarkan sebuah laman portal yang disifatkannya paling panas pernah diwujudkan di negara ini.
Ahli perniagaan itu berkata, laman web di alamat www.hafildafamous.com itu diwujudkan sempena memeriahkan Perhimpunan Agung UMNO 2011 yang akan berlangsung esok hingga 3 Disember ini.
“Idea ini timbul apabila blog saya, Srikandi 7 berjaya mencatatkan jumlah pengunjung seramai 600,000 orang dalam masa tiga minggu selepas dilancarkan Februari lalu.
“Tambahan pula, setiap kali saya mengadakan ceramah politik di seluruh negara, sekurang-kurangnya lebih 2,000 orang menghadirinya,” ujarnya ketika menghubungi Utusan Malaysia hari ini.
Ummi Hafilda mengakui beliau menggunakan populariti itu untuk mewujudkan laman portal tersebut yang didakwa akan membongkar lebih banyak rahsia pemimpin pembangkang terutama perihal 3A iaitu Anwar, Azmin dan Azizah (Datuk Seri Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail).
“Menerusi portal itu nanti, lebih banyak ‘bom nuklear’ yang bakal meletus mengoyakkan topeng drama lakonan tiga serangkai itu. Masyarakat perlu kenal watak sebenar di sebalik topeng 3A itu,” ujarnya yang mendakwa bakal mencipta gelombang baru dalam dunia politik tanah air menerusi ceramahnya.
Oh! Rupanya dia nak lancarkan laman web terbaru yang mempunyai 'Bom Nuklear' untuk menggempur Si Ketua Penipu tu. Patut la Si Ketua Penipu tu rasa 'Panas'.

Bagi Semut, itu satu usaha yang menarik dan wajar dilakukan. Bukan apa. Senang sikit nak bagi rakyat Malaysia ni tengok sendiri wajah sebenar Si Ketua Penipu tu.

Cuma Semut nak ingatkan. Kalau nak dedah, dedahkan betul - betul. Kasi bogel semua sekali. Jangan setakat cakap je. Takut nanti bila tiba masanya, apa pun dia tak buat.

Jangan jadi macam puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Diorang memang dah terkenal setakat bercakap je. Bila suruh buat, Haram satu benda pun diorang tak tau. Yang diorang tau, menipu rakyat!!! Itu je kerja diorang boleh buat pun!!!
Categories: , , ,

7 ulasan:

  1. umi ko hentam & kasi ajar ANUwar tu cukup2!!!.. sebelum dia dapat jadi ahli YB Sungai Buluh dalam tempoh yang lama.. dia tak bleh nak buat apa2 punya..nak saman??? telor dah kecut, nak angkat sumpah?? lagi kecut terus masuk dalam buah pinggang.

    BalasPadam
  2. Untuk kesucian Agama Islam, untuk sedarkan orang melayu terutama melayu pas dan melayu pkr yang telah disesatkan oleh pemimpin mereka yang hanya gila kuasa. Sedarlah orang melayu ingatlah dimana anak cucu anda nak mengadu nanti bila melayu dah hilang kuasa. sekarang pun dah tak boleh cakap pasal melayu dianggap rasis, dan pak aji yang sesat tu pun sokong saja walau pun tak betul.

    BalasPadam
  3. tanpa nama berkata.....

    nak buat apa dengar cakap ummi hafilda tu yang gila kote anuar bila dah tak ada duit mula lah reka cerita baru...melayu paling BODOH...

    BalasPadam
  4. kpd tanpa nama 10.21 PTG...

    UMI HAFILDA TU BUKAN POKAI MACM KAU SELALU SAPU DUIT DRP ALJUBURIN.. UMMI MEMPUNYAI BISNES SENDIRI KAU P TANYA SIAPA PUN KALAU NAK JAWAPAN YANG BETUL..TAPI JANGAN TANYA 3A DAN MAK LAMPIR..MAK LAMPIR DAH MAKAN DUIT ALJUBURIN BANYAK LOOOO.

    BalasPadam
  5. anon 10:21 ptg

    banyak banyak MELAYU engkau lah MELAYU paling BODOH di Malaysia

    BalasPadam
  6. Bakal Senator...
    Nalla dah, Izam dah, ummi coming soon, kalau masih ada BN lepas PRU13. Rasa2nya tak merasa la kot. BN ada cuma tak banyak kerusi, yg nak dilantik pun tak ramai..so BN akan pilih calun2 yg kalah la dulu jd senator. Masa tu baru la pemimpin UMNO sedar bahawa selama ini rakan dan taluan yg ramai itu kerana karisma atau kepimpinan, tapi bijak mangatur wang kepada mereka. Kalau sendiri pun hangus mcm mana nak tolong kawan. Takat belanjan minum teh boleh la kawan2 lama belanja, tapi kalau kerap sangat tak sangup la, sehingga PRU14 nanti, tu pun kalau kita ni msh ada jati diri dan ikhlas nak berkhidmat pd rakyat dan PM baru dari PR tu buat tahan atau banyak makan rasuah mcm pemimpin UMNO dahulu..Kalau PR bagi yg terbaik, takkan rakyat nak serah balik pd penyangak.. tak gitu...Kepada BN bantulah secara total..Ingat pesan Najib, pertahankan putrajaya dgn apa cara sekalipun. Apakah putrajaya UMNO yg punya. Berlawan lah dgn baik, kalau kalah terima lah hakikat, yg menang kita bagi lah peluang, kalau kita ikhlas dan sayangkan negara...

    BalasPadam
  7. Hai...bila dah ada blog yang pro pada parti masing-masing ni..... barulah aku sedar blog-blog pakatan pembangkang ni dah banyak menipu rakyat.... semua bukti kauorang semua tak leh pakai..... kena undi umnolah balik... ingatkan undi pas kat kawasan aku tu dapatlah faedahnyer.... Isu air kat Kg. sungai Tekali, Hulu Langat boleh Setel bila undi Pakatan... Tapi makin buruk.... Air memang free.... tapi air takder.... F.u.c.k. punyer PKR..... tak caya tanyalah penduduk kat situ.... telefon rata-rata suma cakap air takder.... harap air hujan jer....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping