Jumaat, Disember 30, 2011

Hebat. Khabarnya, sebagai strategi akhir bagi mendapat simpati rakyat, Anwar sedang menyusun agenda untuk bersumpah di dalam masjid, bagi kononnya membuktikan dia tidak bersalah. Anwar sedang mengumpul nama senarai alim ulama’ yang dijangka akan hadir di acara SUMPAH KERAMAT bahawa anu Anwar tidak pernah hadir secara paksa atau rela di dalam dubur Saiful.
Banyak cadangan yang sedang dipertimbankan oleh Saifuddin Nasution dan  Biro Politik. Ini termasuklah tempat dan kaedah bagaiman acara sumpah akan dilakukan. Malaysiakini, The Malaysian Insider, TV Selangor, TV PAS turut bersedia menyiarkan acara sumpah tersebut secara langsung ke dalam media baru. Hebat susunan Anwar. Berdasarkan kajian yang dilakukan oleh Biro Politik PKR, kesediaan Anwar bersumpah dikatakan akan merubah semula RATING KEPERCAYAAN Rakyat mengenai kes liwat. Bio Politik amat yakin bahawa usaha ini perlu bagi menyelamatkan PKR daripada kekalahan teruk dalam PRU akan datang.
Ada beberapa cadangan tempat yang dikemukakan kepada Biro Politik:-
  • Masjid Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
  • Masjid Saidina Abu Bakar al-Siddiq, Bangsar
  • Masjid Negara
  • Masjid Jamek KL
  • Masjid Usamah Bin Zaid, Wangsa Maju
  • Masjid UIA
Tempat masih belum dipastikan lagi. Tapi menurut sumber, ianya akan diadakan di dalam Lembah Kelang bagi memastikan IMPAK ‘BebasAnwar901′ dapat dimaksima sebaik mungkin. Khabarnya, sumpah ini akan dijalankan di hadapan tiga orang ulama’, seorang daripada Mesir, seorang daripada Indonesia dan seorang lagi daripada Malaysia sendiri. Nama Dr Siddiq Fadhil dikaitkan sebagai Pengacara Majlis kepada sumpah Anwar nanti.
Anwar dikatakan akan bersumpah dengan kaedah yang dikatakan SE-ISLAMIK mungkin. Siap dengan bacaan Al-Quran yang akan dibacakan oleh seorang Qari jemputan daripada UIA. Semua faktor keselamatan sedang dikaji, khususnya dalam memastikan ia tidak menyusahkan kumpulan demonstran yang sudah mula berkumpul di KL pada tarikh yang sama.
Agenda SUMPAH ini akan mengakhiri siri lawatan Anwar ke seluruh Negara. - Gelagat Anwar
Ps: Persoalannya, adakah Si Ketua Penipu tu berani untuk angkat sumpah laknat terhadap diri dia sendiri untuk membuktikan yang dia tidak bersalah?

Banyak jugak persoalan yang timbul kerana sebelum ini dia enggan berbuat demikian. Jangan kata dalam Masjid je dia takut nak angkat sumpah.

Malah dalam Mahkamah pun dia tak berani nak angkat sumpah. Itu ke caranya dia nak membuktikan yang dia tak bersalah? Kalau betul dia berani, buat la. Jangan setakat cakap je pandai!!!

10 ulasan:

  1. persetankansemua ni...ada aku kesahhh..............

    BalasPadam
  2. Salam,

    Kalau NUAQ benar-benar ingin mengankat Sumpah Laknat sila lakukan di tempat yang paling strategik iaitu di MASJIK KAMPUNG HULU, MELAKA ini adalah Masjid yang tertua di Malaysia dan juga ianya banyak menyimpan banyak rahsia yang mana ada yang berani bersumpah dan mendapat bala di hadapan masjid itu di hari sama sia membuat sumpah.

    Masjid Kampung Hulu ini dikatakan mempunyai keistimewaan kerana dikatakan tempat para wali melakukan amal ibadat tapi ianya satu cerita dan kebanyakan orang yang melakukan ibadah dan nazar disini ada yang tercapai dan ramai yang akan kembali semula di masjid ini untuk menyempurnakan nazar mereka.

    BalasPadam
  3. sesumpah bersumpah bersaksikan wali terompah ,ulama tong sampah

    BalasPadam
  4. Susun AL-Quran, Injil, dan kitab-kitab yang lain lepas tu suruh dia pilih yang mana dia nak...

    BalasPadam
  5. dekat nak pilihanraya baru nak sumpah ? apa maksudnya ?

    jika benar dia tak liwat , kenapa sejak dulu ..sebelum perbicaraan dan ketika kes itu baru dibongkar , Anwar tak bersumpah ? kenapa ?

    bukankah PAS kata sumpah tak ada dalam islam ? bukankah anwar sering kata apa itu main sumpah2 , sumpah tak menyelesaikan perkara !
    kini , kenapa nak bersumpah pulak ?

    tujuannya cuma satu , untuk menarik kembali sokongan rakyat pada parti PKR dan kepercayaan pada anwar yang telah terhakis dnegan teruk !
    nak bersumpah sanggat ? boleh ..asalkan dnegan lafaz 'wau' Qasam , wallahi ..wabillahi watallahi , dalam masjid , depan ulamak dan berwudhu , disaksikan orang ramai !

    sumpah sebegini jangan buat main , samada percaya atau tidak tetap akan ada jawabannya , cuma cepat atau lambat je ..

    BalasPadam
  6. mmg jnis paria hindraf la non juboq nih, nk angkat sumpah pun kena dok buat jadual rapi mmg nmpak sngat la dia ni yahudi zionis..

    BalasPadam
  7. Nyanyi la " And it's too late, baby, now it's too late
    Though we really did try to make it
    Something inside has died and I can't hide
    And I just can't fake it

    wakakakaka dah nak masuk jail baru nak bersumpah. Kalau skrg ni dia sumbah depan kaabah, atas kepala dia ada 1000 quran pon aku tak percaya. sumpah terpaksa.

    BalasPadam
  8. Tak sabar nak saksikan apa laknat yang Allah akan turunkan pada manusia paling pelik dalam sejarah Malaysia dan pengikut-pengikut yang tak ubah seperti badut.Pastikan acara tu dirakam secara live. Jadi jangan tak jadi......

    BalasPadam
  9. sumpah tak sumpah, terlalu banyak kecelaruan moral! terlalu banyak masalah dan tanggapan negatif, anwar wajar ditolak!

    BalasPadam
  10. baru ku tahu, rupanya budaya sumpah laknat yg digunapakai gerombolan Umporno atau lebih dikenali United Malay no Otak selama ini adalah strategi meminta simpati rakyat rupanya.

    betulkan dulu cara memegang Al-Quran tu, jgn peristiwa bersumpah dgn memegang kitab Al-quran terbalik, masuk masjid solat sunat tahiyatul masjid satu rakaat berulang sudahla.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping