Jumaat, Disember 30, 2011


Fuh!!! Hebat betul kuasa yang dimiliki oleh 'Anjing - Anjing' Pakatan Pembangkang ni ye? Sampai Yang DiPertuan Agong pun boleh diarah - arahkannya sesuka hati.

Apa, dia ingat YDP Agong tu nak ikut ke cakap diorang? Sedangkan Si Ketua Penipu tu pun diorang tak boleh nak arah - arah, inikan pulak YDP Agong.

KALAU betul diorang ada kuasa nak arah - arahkan orang ikut suka hati, baik diorang suruh Si Ketua Penipu tu bersumpah sebelum 9 Januari nanti.

Suruh dia bersumpah Mubahalah dengan menjunjung Al - Qur'an dan dengan nama Allah S.W.T menyatakan yang dia tak meliwat Si Mohd Saiful tu.

Itu lagi berfaedah daripada diorang nak suruh YDP Agong buat benda yang bukan - bukan!!! Sekurang - kurangnya semua orang boleh tau sama ada Si Ketua Penipu tu berani atau tidak!!!
Gerakan anti-rasuah Parti Keadilan Rakyat (PKR), Jingga 13 hari ini akan meminta Yang di-Pertuan Agong memecat Datuk Seri Jamil Khir Baharom dari pentadbiran negara sekiranya menteri yang bertanggungjawab dalam hal ehwal Islam itu tidak meminta maaf berhubung dakwaan penyalahgunaan wang zakat.
Setiausaha Jingga 13 Saifuddin Shafi Muhammad memberitahu wartawan bahawa selaku ketua agama negara, Yang di-Pertuan Agong mempunyai kuasa untuk memecat menteri di Jabatan Perdana Menteri itu yang menggunakan RM63,650 untuk membiayai kos guaman.
“Jika beliau (Jamil Khir, gambar) tidak meminta maaf dalam 48 jam, kami akan menghantar memo kepada Agong selaku ketua agama untuk mempertahankan Islam,” katanya sebelum memfailkan satu laporan terhadap Jamil Khir di Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia Selangor di sini.
Dakwaan penyalahgunaan wang zakat didedahkan bekas pegawai kanan polis Datuk Mat Zain Ibrahim awal minggu ini.
Bekas pegawai siasatan jenayah Kuala Lumour mendakwa Jamil Khir dan dua pegawai Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) menggunakan wang zakat untuk membiayai kos guaman tahun lalu seperti yang disahkan dalam Laporan Ketua Audit Negara.
Menurut laporan itu, Jamil Khir, Setiausaha MAIWP Datuk Che Mat Che Ali dan ketua pendakwa MAIWP Shamsudin Hussain telah menggunakan RM63,650 dari wang zakat untuk membiayai kos guaman dalam menghadapi kes permohonan qazaf Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Laporan itu juga mengesahkan wang itu telah dibayar balik selepas agensi itu memperoleh RM70,000 pada Jun tahun lalu.
PKR memberikan tekanan ke atas Jamil Khir, berulang kali meminta perkara itu diperjelaskan.
Semalam MAIWP berkata peruntukan khas telah disediakan untuk membiayai kos guaman.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. JingGAY ni selalu tengok BLUE, tu otakpun dah tak betul. Kalau ya nak desak, kenapa desak Jamil Khir seorang? Apa cerita yang dua orang lagi yang turut dapat khidmat guaman tersebut? Sah kumpulan ni memang semuanya GAY.

    BalasPadam
  2. Pak Mat Tukang Gunting30 Disember 2011 pada 5:30 PTG

    Oii Safidin Sapi. Bela Islam kepala otak hangpa. Sah2 Madrasah Salihiah nak kena robah hangpa buat diam saja.

    Siasat berapa kerajaan Pakatan dapat bila ia diroboh untuk dirikan shopping complex.

    BalasPadam
  3. MAIWP berkata memang ada peruntukan khas untuk membiayai kos guaman !

    MAIWP berkata , duit itu telah dibayar balik , maknanya tiada apa2 kes lagi , kes selesai !

    yang JingGAY 13 menyalak bak anjing gila siap arah DYMM Agong pecat Khir apasal ?
    siapa mereka ? besar mana kuasa mereka ?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping