Khamis, Disember 22, 2011


Apa hal pulak Pak Aji Anugay ni tiba - tiba je jadi bengong bila dia tengok gambar kat bawah ni? Ada apa - apa yang tak kena ke dengan gambar ni?

Kakitangan Bank Negara, Nor Aimah Mohd Nor,32, menunjukkan nilai Wang kertas Note baru RM20 yang akan di keluarkan pada Julai tahun depan di sini, hari ini.-Bernama

Ha!!! Jangan tak tau. Dulu, masa Si Ketua Penipu tu jadi Menteri Kewangan, dia la yang bertanggungjawab menghapuskan duit kertas RM20 ni.

Selain itu, dia jugak yang bertanggungjawab membuat pinjaman dengan Bank Dunia. Tapi dia tak nak mengaku. 

Sekarang, dia tak nak mengaku jugak ke bila orang kata dia yang hapuskan pengeluaran duit RM20 ni? Jadi, macam mana dia tak bengong, ye tak. Hehehe...

4 ulasan:

  1. BARUA NI TENGOK APA PUN DIA TETAP BENGONG TAPI KALAU TENGOK CIPAP CHINADOLL CONFIRM HILANG BENGONG SEMUA...

    PEJUANG HAMAS...

    BalasPadam
  2. yang sedap mana boleh bengong,tak kira depan belakang...

    BalasPadam
  3. musibat ni tengok batang aje yg dy taw...yg len semua dy bengong...

    BalasPadam
  4. Tak baik tau korang ckp dia mcm tu... cian dia dah tuer..hehehe

    tua2 pun aku tgk budak yg ketuai pelajar2 turunkan bendera gambar Najib tu kiut la... mesti si AI ni tgh dok tenang bontot dia.. hahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping