Isnin, Disember 12, 2011

"Hmm...Bongok Jugak Aku Ni Rupanya Ye???"
Kalau ikutkan laporan yang disiarkan didalam Malaysian Insider, itulah dakwaan yang dibuat oleh pihak Pembelaan bagi kes liwat Si Ketua Penipu ni.

Mereka menyifatkan bahawa 'konspirasi' ini sengaja diatur bagi menjahanamkan karier Politik Si Ketua Penipu itu dengan tuduhan meliwat bekas Pembantu Khasnya, Mohd Saiful.

Dalam pengulungan yang dibuat hari ini, pihak pembelaan telah mendedahkan dua perkara yang memalukan Si Ketua Penipu tu secara tak lansung.

Pertama, tadi diorang akui bahawa Si Ketua Penipu tu seorang peliwat. Tak kira sama ada ianya dilakukan secara sukarela atau paksaan, dia tetap meliwat.

Yang kedua, mereka juga turut mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu bukan seorang Islam yang teguh imannya. Malah dia juga seorang yang BODOH TAK INGAT DUNIA!!!

Mana tidaknya. Kalau dia seorang umat Islam yang berpegang teguh kepada ajaran Islam, dia takkan buat benda Haramjadah macam ni.

Takkan dia yang juga merupakan seorang yang bijak (KONONnya) boleh ditipu oleh Bekas Pembantu Khasnya dengan begitu mudah?

Jadi, memang sah la Si Ketua Penipu ni seorang yang bodoh kerana hanya terdorong dek hawa nafsu semata - mata. Tak payah la nak kata yang ianya Konspirasi atau sebagainya. Mengaku je la kata diri tu bongok!!!
KUALA LUMPUR, 12 Dis – Barisan peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mendakwa Datuk Seri Najib Razak bertanggungjawab atas tuduhan liwat semasa dikenakan ke atas Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana “cap jari” perdana menteri ada di banyak peringkat kes.
Anwar telah berulang kali menuduh Najib terlibat dalam kes liwat kedua dihadapi beliau, malah telah menyifatkannya sebagai satu konspirasi bagi memusnahkan kerjaya politik.
Peguam Sankara Nair menegaskan semula dakwaan Anwar dengan menekankan bahawa pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan pernah mengaku ada mengadakan pertemuan dengan Najib, yang pada 2008 merupakan timbalan perdana menteri, beberapa hari sebelum kejadian liwat didakwa berlaku.
Sankara juga berhujah bahawa wujud banyak elemen tidak konsisten dalam kes pihak pendakwaan dan bukan sahaja mempersoalkan kredibiliti Saiful, tetapi juga beberapa saksi pendakwa yang lain.
“Adalah jelas cap jari  Datuk Seri Najib Razak ada di semua tempat usaha terdesak pelbagai pihak untuk menyomotkan mereka,” kata Sankara ketika hujah penggulungan kes pihak pembela hari ini.
Peguam itu berkata, pertemuan antara Saiful dan Najib di kediaman rasminya pada Jun 2008 juga menimbulkan keraguan mengenai usaha jahat dalam kes semasa ini.

3 ulasan:

  1. memanglah bila musuh dah terhidu tabiat buruk seterunya !

    BalasPadam
  2. Kah kah kah...pagi tadi si karpal singh berkata perlakuan liwat diantara nuar brahi dengan seful memang berlaku...sekiranya betul ini adalah rancangan Najib..alangkan bodohnya penyokong Nuar pabila mendapat pemimpin yang segeini bangang dan bodoh..disebabkan suka bontot ..dia merelakan dirinya menjadi mangsa konspirasi najib...dia sedap2 main jubur dituduh kepada orang lain pulak..bawa lah bukti kata anak bini ko yang kata ko bersama mereka ketika kejadian tu berlaku..ngape tak suruh anak bini ko bercakap dlm mahkamah..lagi satu ngape kat dalam mahkamah ko mengambil keputusan tidak bersumpah dikandang saksi..

    BalasPadam
  3. 2011 Akan tercatatlah sejarah aneh pemimpin malaun didalam kamus dunia, Pemimpin yang tiada sebelumnya sejak zaman Firaun. Ianya akan tetap terpahat sebagai sejarah terburuk dunia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping