Khamis, Disember 01, 2011


Kalau korang tengok video dibawah, memang patut sangat Si Nurul Izzah ni bengang dengan Si Azmin Ali merangkap Timbalan Presiden PKR ni sebenarnya.

Mana taknya. Tak sampai satu minit pun Si Azmin Ali ni berucap, dia dah kutuk idea yang diberikan oleh Si Nurul Izzah ni.

Dah la dia tolak, dinyatakan pulak dihadapan seluruh ahli PKR sewaktu menyampaikan ucapan penggulungan di Kongres Nasional PKR baru - baru ni.

Kata Azmin, idea atau cadangan Nurul Izzah tu tidak dapat dilaksanakan kerana kedudukan semua ahli tidak sama dengan Ketua Umum PKR, Si Ketua Penipu tu.

Azmin menyatakan perkara tersebut seolah - olah nak kata yang Si Nurul Izzah tu mendapat tempat dalam parti kerana mempunyai masalah yang ditimbulkan oleh Papanya.

Dan ucapan Si Azmin Ali yang mengkritik cadangan Nurul Izzah itu juga turut disambut dengan gelak ketawa dari kalangan sidang perwakilan yang hadir.


Seolah - olah, cadangan yang diberikan oleh Si Nurul Izzah sebelum ini diumpamakan sebagai bahan lawak jenaka semata - mata untuk menghiburkan perwakilan yang ada.



Maknanya, dalam erti kata lain, Azmin nak kata Si Nurul Izzah ni takkan jadi pemimpin seperti sekarang tanpa skandal yang melibatkan Papanya. Nurul Izzah is nothing!!!

Cuma Si Azmin Ali ni tak sedar yang dia pun dua kali lima je dengan Nurul Izzah tu. Dia pun naik jadi pemimpin hari ini disebabkan Si Ketua Penipu tu jugak.

Kalau tak kerana Si Ketua Penipu tu, dah tentu tak de orang yang akan kenal siapa dia Si Azmin Ali ni sebenarnya. Dia pun Nothing tanpa Si Ketua Penipu tu.

Kalau kita tengok sebelum ni pun, siapa pernah dengar nama Azmin Ali ni? Malah sewaktu zaman Reformasi pun, nama dia tak de siapa pun yang tahu.

Cuma gelagat dia sahaja orang nampak tatkala dia memapah Si Ketua Penipu tu ketika keluar dari mahkamah. Dia tak pernah pun ditahan dibawah ISA sewaktu Reformasi dahulu.

Ke mana dia pergi selama ini? Kenapa dan bagaimana dia boleh naik menjadi pemimpin dikalangan orang lain didalam PKR? Adakah dia naikkan nama dia dengan sendiri?

Dah tentu tidak sebab sewaktu pemilihan tahun lepas, dia jelas menang jawatan Timbalan Presiden pun menggunakan 'Tangan Ghaib' seperti kata Chegubard.

Aduan serta laporan yang dibuat oleh ahli pada ketika itu juga GAGAL diselesaikan dan diperjelaskan kepada ahli. Tetapi sebaliknya, ianya hanya didiamkan begitu sahaja.

Jadi, apa haknya Si Azmin Ali ni nak buat dakwaan bahawa Si Nurul Izzah tu naik disebabkan dia mempunyai kaitan dengan Si Ketua Penipu tu semata - mata?

Nampak sangat Si Azmin Ali ni memang seorang manusia yang tak sedarkan diri. Berlagak macam dia bagus sangat la pulak. 

Dah la tu, dia pulak memang suka memperkecilkan orang lain. Kalau dah anak Presiden dia sendiri pun dia sanggup pertikaikan, orang lain apatah lagi. Dah tentu dia lembukan saja nanti!!! Perangai macam sial!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping