Rabu, Disember 14, 2011


Wah!!! Semakin hebat nampak gayanya Si Nurul Izzah ni. bukan main dia sekarang. Sejak Papa dia disahkan sebagai peliwat oleh Godfather Karpal, lain macam pulak dah dia ni.

Nak pulak lepas dia dimalukan dengan dakwaan pasal Kedai Rakyat 1Malaysia tempoh hari. Sekarang ada hati nak mencabar orang pulak.

Hari tu dia cabar Kak Ijat suruh bertanding di Parlimen Lembah Pantai. Sekarang, dia nak cabar Datuk Seri Najib pulak katanya.
Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mencadangkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak membuktikan keikhlasan konsep 1Malaysia yang diterajuinya dengan bertanding di kawasan yang masyarakatnya berbilang bangsa seperti kerusi parlimennya di Lembah Pantai.


"Apabila bercakap tentang transformasi dan imej berbilang bangsa di Malaysia, saya berharap Saifuddin akan sampaikan kepada perdana menteri bahawa beliau harus mempertimbangkan kemungkinan bertanding di kerusi yang masyarakatnya berbilang kaum, kerusi 1Malaysia.



"Daripada apa yang saya tahu, Pekan mempunyai 93 peratus pengundi Melayu.



"Oleh itu, selaras dengan janji-janji 1Malaysia dan semua itu, Najib perlu bertanding di kawasan yang mempunyai pelbagai bangsa seperti di Lembah Pantai,” kata Nurul Izzah kepada Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Datuk Saifuddin Abdullah pada sebuah forum politik di Shah Alam.
Memang sah Si Nurul Izzah ni spesis manusia yang suka tengok nyamuk diseberang laut. Tapi diri sendiri dia tak nak kaji.

Beria - ia dia nak cabar orang ni apa hal? Tak sedar ke yang dia sendiri dah tersenarai sebagai calon di Permatang Pauh bagi menggantikan Papa dia nanti?

Kenapa dia nak lari? Kalau berani, terus la bertanding kat kawasan Lembah Pantai. Biar senang sikit puak - puak PKR nak balun dia lagi.

Sebenarnya, dia memang dah tak de pengikut di Lembah Pantai. Bukan setakat ada yang dah cabut. Yang masih menyokong pun menyampah dengan dia.

Jadi, sebab tu la dia nak angkat kaki. Cakap je lebih. Tapi bila suruh buat, HARAMJADAH jadinya. Dasar manusia tak sedar diri!!! Ceit!!! Pigidah!!!

Ps: Patut orang Lembah Pantai bagi cermin kat Nurul Izzah ni lagi bagus. Suruh dia tengok diri dia dulu sebelum dia nak sibuk jaga tepi kain orang!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Lebih elok orang Lembah Pantai bagi kat Nurul tempurung kelapa, suruh dia kencing dan tengok muka sendiri dalam tempurung tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping