Selasa, Disember 13, 2011


Si Nurul Izzah ni semakin hari semakin jelak pulak orang tengok gelagat dia. Dia rasa diri dia macam bagus sangat gamaknya.

Apa, dia ingat Negara Malaysia ni Bapak dia punya ke nak buat sesuka hati dia? Dulu masa Bapak dia dalam UMNO, perangai tak de la macam sekarang ni.

Dia seorang wakil rakyat dan dia jugak mempunyai harta yang banyak sehingga tak terkira dek pihak LHDN. Takkan dia tak de baju lain nak pakai kot?

Ini sampaikan tatacara masuk dalam sidang Mahkamah pun main ikut suka dia je, menda kejadahnya? Jadi Ahli Parlimen, tapi 'dress code' takkan dia tak tahu?

Padahal Mahkamah tu pun bukan tempat lain. Dah jadi macam rumah kedua dia dah sejak dari tahun 1999 lagi. Cuma dia tak pindah je duduk kat mahkamah tu terus.

Memang dasar tak sedar diri betul la Si Nurul Izzah ni. Asyik suka buat kerja yang bukan - bukan. Orang suruh membela rakyat, dia bantai buat menda yang tak de faedah. 

Dah kena halau macam ni, baru dia nak sedar kot. Itu pun kalau dia nak sedar diri la. Sebab selama ni pun, dia memang Dasar Tak Sedar Diri!!!
Nurul Izzah sebentar tadi berang apabila diminta keluar dari kamar perbicaraan kerana sehelai baju kuning berlogo BERSIH.


ASP Steven yang bertugas dikamar perbicaraan telah mengarahkan Nurul Izaah keluar dari kawasan tersebut kerana beliau menimbulkan kekecohan.



Insiden bermula apabila Nurul Izzah cuba mempertahankan seorang wanita cina yang memakai baju T berlogo BERSIH di kawasan tersebut.



Walaupun diberi penjelasan mengenai pihak Polis menetapkan tidak boleh membawa sebarang elemen politik ke mahkamah, Nurul Izzah cuba mempertikaikan peraturan tersebut.



Akhirnya, Nurul Izzah terpaksa dihalau keluar dari mahkamah dan beliau terpaksa akur walaupun kelihatan kurang berpuas hati.



Itulah akibatnya kalau cuba nak pertikaikan peraturan yang sedia ada. Apa Nurul Izzah tu ingat, undang-undang negara ni Uncle Karpal yang punya ke? - Sumber dari blog MPP
Categories: ,

2 ulasan:

  1. bukan setakat halau jer...mau di sepak terajang dan dibaling batu seperti menghalau anjing jer kat betina bodoh ni...meme bodoh sungguh la anak kaki jubur dan betina tua yg bodoh ni...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. takper, tak yah marah2 ngan izzah yang cun melecun hinggakan omputih ngan indon sayang banget dengan dia, kita bagi jer dia karpet merah untuk terus berambus dari Malaysia, dan applylah kerakyatan mana2 negara lain yang ngko suka tu yer izzah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping