Isnin, Disember 12, 2011


Kali ni, Semut tak payah nak tulis artikel panjang - panjang. Cukup sekadar korang baca sendiri petikan dari blog PKR ni yang membuatkan Si Nurul Izzah ni terkedu seketika.

Kalau dah blogger diorang pun turut kata yang Si Nurul Izzah ni tak reti buat kerja, kita nak cakap apa lagi!!! Memang sah dia hanya pandai menipu!!!
Membaca blog-blog sahabat rasanya isu kekalahan kita mempertahankan Kg Baru terasa sangat menjengkelkan. Sebabnya?


Hanya 75 orang Ahli Parlimen BN yang turun mengundi, bermakna Pakatan Rakyat boleh menang jika semua Ahli Parlimen PR turun ke Parlimen.


Masalahnya hanya 28 SAHAJA AHLI PARLIMEN PAKATAN RAKYAT yang peduli tentang nasib penduduk Kg Baru! Siapa mereka yang hadir dan tak hadir ini? 

13 MP PAS hadir. Antara yang tidak hadir ialah Haji Hadi, Nizar Zakaria, Dr Dzulkefly Ahmad dan Nasharudin Mat Isa.


Apa alasan tuan-tuan. Bukankah tuan-tuan yang kepingin sangat nak jadi Ahli Parlimen? 


Di pihak PKR pula hanya 7 sahaja hadir. Ulangsuara, 7!

Yang tak hadir termasuk Ketua Umum Anwar Ibrahim, Naib Presiden Nurul Izzah, Saifudin nasution, Khalid Ibrahim dan Fuziah Salleh.


Dari DAP antara yang tak hadir ialah Karpal Singh, Gobind Singh, Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng. Sedih sungguh. Bukankah kesemua ini ada tanggungjawab untuk hadir.


Yang paling memualkan, paling disgusting, ialah hanya 5 MP Melayu PKR dari 16 MP melayu PKR yang hadir mengundi dalam menentukan satu perkara yang sangat penting bagi orang Melayu ini.


11 Melayu PKR tak hadir tau, 11! Nurul Izzah, saya nak tanya sikit, YB tak hadir mengapa?


YB sibuk ke Indonesia berkali-kali, ke London, ke Oslo lah, ke mana-mana satu dunia atas tiket Parlimen Lembah Pantai, tapi ke Parlimen yang hanya beberapa minit pun tak boleh ke?


Bangang punya YB Lembah Pantai! Kalau macam ni lagi baik la hari mengundi kami tidur garu telur je. Lagi berbaloi!
 Ps: Sumber dari blog Semangat98
Categories: ,

15 ulasan:

  1. DAH KAU ORANG SEMUA TAU..YB KAU ORANG NI SEMEMANGNYA NYA BANGANG..YANG KAU PILIH DIA BUAT APA..SENDIRI MAU INGAT LA..

    BalasPadam
  2. wakakah, tak kenal maka tak cinta, ini dah kenal makin lagi tak cinta... hisshyyy simpang jauh2,

    kalau izzah lalu depan aku memang sure aku buang muka, macamlah juga time bapak dia lalu depan aku kat TERMINAL AIR ASIA.... wakakakahhhh, takat wartawan je lah yang layan... bagi kat aku ngan kengkawan aku... ciiittt pooodaaaaaaahhhhh ptuiiii

    BalasPadam
  3. Hadoi la geng2 rapat nurul. Kenapa la nkorang tak nampak semua ni. Kami penat la mcm ni...

    BalasPadam
  4. Mohon Pembetulan:

    13 MP PAS hadir. Antara yang tidak hadir ialah Haji Hadi, Nizar Zakaria, Dr Dzulkefly Ahmad dan Nasharudin Mat Isa.

    jika MP PAS NIZAR JAMALUDDIN BUKAN NIZAR ZAKARIA

    RMF

    BalasPadam
  5. Sibetina ni kan suka mewujudkan isu sahaja..kes kapal selam dia yang paling lantang mengutuk..tetapi pabila dipanggil untuk belayar bersama..tak nak datang pun..bila diujudkan kedai 1 Malaysia..untuk kesenangan rakyat jelata di yang sabotaj..so adakah ini pemimpin yang dipilih..umur baru setahun jangung dah mula nak tunjuk lagak..pabila dipilih untuk memimpin rakyat..tak dipedulikan nya..cuma yang penting bagi dia menghancurkan negara sahaja..

    BalasPadam
  6. Anak Papa Hebat...

    Hebat menipuuUUU...

    BalasPadam
  7. tak lama lagi pru 13 habis lah jadi yb....baru aman malaysia...anak,bini,ayah sama je menyusahkan rakyat,,,,menipu rakyat,,,,yag dap roboh kedai melayu tak pula ia perjuangkan,,,laknat punya nurul mulut macam longkang

    BalasPadam
  8. tak dak akai cakap sedap mulut, nurul baik kau berenti lah, lepas nie kau kalah teruk lingkup, baik kau jual kangkung ada gak feadahnya,

    BalasPadam
  9. untuk membawa satu perjuangan ada cabaran..begitu juga para rasul utk membawa islam ke muka bumi ini bersyukur lah tuan2 klu tak semua orang melayu tak berada dalam keadaan beriman pada Allah s.w.t.

    BalasPadam
  10. ERA PENIPUAN DAN PEMBOHONGAN ANAK AL-JUBURI TELAH BERMULA. PERAHU LANUN NAMPAKNYA SEDANG BERADA DI PELABUHAN KITA. BERJAGA-JAGALAH KITA SEMUA SUPAYA TIDAK TERTIPU DAN DIJAJAH LAGI.

    BalasPadam
  11. HEBAT juga, org-org UMNO nie, KESIAN pun ade dengan org UMNO nie... berapa lah yg kena byr nie, ari tu ckp ade 2ribu bloger upahan UMNO yg menyamar sebagai org Pakatan lah, ahli PKR lah,
    ???hmmm...
    Kalau lah anda semua betul! anda pejuang Bangsa! atau pun bloger Pakatan kononnya... KENAPA MENGGUNAKAN PERKATAN "DAHSYAT" ???
    Beza org Umno dengan Pakatan SENANG SAHAJA... BAHASA MEREKA...:-)... hehehe KESIAN....

    BalasPadam
  12. Logo PKR macam simbol lubang jubur jer.. ei yek jijik

    BalasPadam
  13. Aku x kira BN/PR yang jadi pemimpin, asalkan x de rasuah, penyalahgunaan kuasa, tamak, memfitnah, menonjol nonjolkan kekayaan, bongkak dan yang paling penting ciri ciri seorang islam yang mengikut sunah NABI MOHAMMAD SAW. Sebabnya aku x nak terjerumus sekali ke dalam lobang neraka bersama pemimpin yang disebut diatas. Kalau setakat beriman sahaja x menjamin, TAQWA lah penentu nya.

    BalasPadam
  14. Aku x kira BN/PR yang jadi pemimpin, asalkan x de rasuah, penyalahgunaan kuasa, tamak, memfitnah, menonjol nonjolkan kekayaan, bongkak dan yang paling penting ciri ciri seorang islam yang mengikut sunah NABI MOHAMMAD SAW. Sebabnya aku x nak terjerumus sekali ke dalam lobang neraka bersama pemimpin yang disebut diatas. Kalau setakat beriman sahaja x menjamin, TAQWA lah penentu nya.

    BalasPadam
  15. semakin hari, semakin hatiku membenci BN,disebabkan kebanyakan orang BN ni

    1.melampau
    2.lucah.
    3.kesat,
    4.perkauman
    5.memulakan permusuhan
    6.kaki hina
    7.tiada satupun kebenaran yang diperkatakan
    8. yang ada hanya sumpah seranah keluar dari mulut mereka.
    9.aku anggap mereka ni dah tak takutkan ALLAH
    10. pembohong adalah sikap mereka.

    dan banyak lagi...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping