Ahad, Disember 04, 2011


Semalam kita dah baca sedutan daripada apa yang diperkatakan oleh YAB Perdana Menteri mengenai Pembohongan yang maha besar Si Ketua Penipu tu.

Semamangnya, itulah perangai buruk yang dimiliki oleh Si Ketua Penipu yang bernama Anwar Ibrahim a.k.a Anugay ini sebenarnya.

Dia bukan setakat menipu dan membohongi rakyat Malaysia je. Malah habis satu dunia ni ditipunya dengan agenda 16 September. Sampai sanggup jual nama Yang DiPertuan Agong.

Tak kurang jugak di turut mengheret Angkatan Tentera Malaysia juga turut berada dibelakang dia dan menyokong agenda tersebut.

Ironiknya, sekarang ni Anak Emas Kesayangan dia pulak yang suka membalun Angkatan Tentera ni dengan mempertikaikan pelbagai perkara.

Termasuk la pembelian peralatan baru bagi pihak Kementerian Pertahanan. Macam - macam dakwaan yang dibuat dan hakikatnya, semua tak betul belaka.

Walaupun Si Ketua Penipu tu kata yang ada dikalangan ahli Parlimen BN yang bakal menyeberang, tapi ternyata itu angan - angan dia sahaja.

Lebih buruk lagi bila agenda tu tak jadi, dia salahkan PAS kerana tidak serius menyokong idea yang hendak dilakukannya.

Mungkin PAS tahu bahawa tindakan tersebut tidak beretika dan merupakan tindakan terdesak yang hendak dilakukan kerana Si Ketua Penipu ni memang Gila Kuasa.

Tapi PAS pun tak mampu nak buat apa - apa melainkan terpaksa juga bersekongkol dengan Si Ketua Penipu tu sebab diorang ni 'Kedaloi' kata orang Pekan.

Jadi, untuk itu, korang tengok la sendiri apa yang telah disampaikan oleh Datuk Seri Najib yang jelas telah membogelkan Si Ketua Penipu tu malam tadi. Lepas tu, sama ada korang pun nak jadi 'Kedaloi' macam PAS, ikut suka korang la. Korang pikir la sendiri!!!


0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping