Jumaat, Disember 02, 2011


Akhirnya, Si Ketua Menteri Biawak ni terpaksa juga mengakui bahawa kulit Biawak yang dia miliki selama ini tidaklah setebal mana.

Ianya tidak setebal seperti yang diharapkan ketika dilempang secara bertali arus daripada orang - orang UMNO sampai dia terpaksa keluarkan kenyataan dibawah.

Hakikatnya, dia tidak dapat menerima Kebenaran bahawa parti DAPigs ni tidaklah sehebat UMNO yang sanggup memperjuangkan jiwa dan raga demi bangsanya sendiri.

Sedangkan dia hanya mempergunakan perkataan Demokrasi didalam partinya sebagai satu alat yang ternyata Retorik semata - mata.

Si Biawak itu sendiri hanya mampu menjadikan 'Appa'nya sebagai perisai untuk dia bergelar seorang pemimpin pada hari ini.

Lebih kurang macam Si Azmin Ali dan Nurul Izaah jugak la SI Biawak ni. Kalau tak de Bapak dia yang Ultra Chauvinis tu jadi Punahsihat parti, takkan dia dapat merasa jadi pemimpin.

Siapa dia sebenarnya semua orang dah tahu. Dan dia sendiri pun dah mengakui bahawa DAPigs hanya memperjuangkan kepentingan puak - puak tertentu sahaja.

Jadi, tak payah la susah - susah nak menunding jari pada orang lain. Kaji diri sendiri tu dulu. Jangan asyik sibuk nak ukur baju dibadan orang je kerjanya!!! Dasar Manusia Tak Sedar Diri!!! Ceit!!! Pigidah!!!
KUALA LUMPUR, 1 Dis – DAP menyifatkan Umno sudah membuktikan ia ketandusan modal politik tetapi tebal dengan fitnah selepas pemimpin dan perwakilannya menggunakan kata-kata jijik dan berbaur perkauman dalam perhimpunan tahunan mereka kali ini.
Setiausaha Agungnya Lim Guan Eng (gambar) berkata, nyata semua ibu bapa di Malaysia akan berasa jijik dengan bahasa yang digunakan oleh pemimpin-pemimpin Umno.
“Jelas perbuatan mereka mencerminkan cara pemikiran Umno yang bukan sahaja ketandusan modal tetapi dipenuhi dengan fitnah, kebencian, permusuhan dan ketakutan,” kata beliau dalam satu kenyataan dengan merujuk bahawa
Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang Shaik Hussein Mydin adalah antara yang paling lantang sekali dengan kenyataannya bahawa PAS dan PKR sudah menjadi bapok dan pondan, di samping melabelkan semua penyokong DAP sebagai bangsat.
Ps: Yang sebenarnya, Si Biawak Guan Eng ni dah terperangkap dalam jerat dia sendiri. Dan dia dah tak dapat keluar. Itu pasal la dia buat dakwaan yang bukan - bukan!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping