Selasa, Januari 03, 2012


Wakakaka!!! Meh sama - sama gelak dengan Semut dipetang Selasa ni bila membaca pendedahan terkini yang dibuat oleh blogger Double Y.

Dengar kata Si Budak Cerdik yang melanggar pintu cermin Klinik masa berdemo depan UPSI hari tu dah buat laporan Polis terhadap serangan Polis ke atas dirinya.

Tak kelakar ke? Dia nak tuduh Polis bertindak kejam dengan membuat laporan Polis? Dia ni memang bodoh ke apa? Ke dia dah hilang akal?

Yang dia bongok sangat pergi buat hal yang bukan - bukan tu menda kejadahnya? Siapa suruh dia cari penyakit? Sekarang nak buat laporan Polis pulak? Sah dia ni memang bangang.

Masa Polis datang nak meleraikan diorang dari terus berdemo depan UPSI tu kenapa diorang tak nak dengar? Kenapa diorang degil?

Sekarang dia nak Polis pulak dengar cakap dia? Mabuk ke apa mangkuk ayun ni? Dah ting-tong sebab terlebih makan ubat?

Polis suruh bersurai dengan cara yang baik. Yang dia lari sampai terlanggar pintu kaca kat Klinik tu apa pasal? Ke dia nak terdesak sebab nak cari tandas?

Ye la. Mana tau kan. Kot nak terkencing dalam seluar depan Polis tu nanti, takut malu pulak dia nanti. Nak pulak bila ada awek yang tengah dok memerhati. Jadi kena la tunjuk macho.

Tapi, kalau dah lari melintang pukang macam tu, macho Kepala tengokrak dia!!! Sendiri cari penyakit sendiri tanggung la!!! Sekarang, baru terhegeh - hegeh nak cari Polis!!! Kalau dah bodoh tu, bodoh la jugak!!! Buat rugi je jadi pelajar Universiti!!!
Safwan Anang berkerusi roda (gambar atas) memasuki balai Dang Wangi untuk membuat laporan polis...


Kumpulan pelajar yang merusuh tempoh hari dilaporkan akan membuat laporan polis mendakwa anggota PDRM yang terlibat dalam meleraikan kejadian demontrasi tempoh hari bertindak ganas ke atas mereka.


Nampaknya Mamat Khalid wajar tawarkan watak Usop Wheelchair kepada Safwan Anang untuk filem Hantu Mak Limah Balik Rumah II. - Sumber Double Y
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. bdk ni kena cabul ngan sape ..anwar ke hahaha

    BalasPadam
  2. Masa buat demo terpekik-pekik kata POLIS ANJING UMNO. Sekarang buat laporan polis pula. Buat laporan depan ANJING. Duduk beradap depan ANJING buat laporan polis. Lawak lawak ....

    BalasPadam
  3. bebal betul bdk ni.otak mereng,kata polis anjing.tup2 jilat anjing jugak.mak bapak suruh belajar,bukan jadi penjilat anu al-juburi.kau ni jenis manusia apa lah.kesian2

    BalasPadam
  4. Nampak sangat ikut skrip lama Anwar Al-Juburi.

    Masa Demo Bersih yg Kotor 2.0 dulu Mat Sabu Al-Komunisi pakai skrip ni tak menjadi. Anwar cuba jugak sekali lagi guna skrip lama langgar pintu KL Sentral pun tak menjadi.

    Sekarang ilmu guna skrip lama diturunkan pada mahasewel2 pulak.

    Sudah2lah, takkan siapa yg bersimpati dah, hanya penghisap kote bengkok tegar saja yg masih percaya lakunan murahan tu.

    TAPI, kalau Al-Juburi, Al-Komunisi atau mahasewel2 tu semua dah pakai pakaian berserabai, rambut kusut masai, berjalan kesana kemari tak tentu arah, agak2nya barulah ada org lain yg bersimpati dan kesian.

    BalasPadam
  5. Nak jadi AYAM SAMBUNG ... TAPI LEMBIK , anak kampus hingusan .... BELAJAR tak habis, berjuang tanpa hala tuju.

    NAK JADI AYAM SAMBUNG mesti ADA KEJANTANAN , bukan macam ni ... LEMBIK buat MALU orang JANTAN.

    Ini nak jadi pendidik , makin jadi BANGSAT anak BANGSA kalau ada 1 lagi DNA lembik macam ni.

    aku@JB

    BalasPadam
  6. tup-tup polis juga akhirnya dicari...pandai pulak cari balai polis...awat tak pi repot kat anuar brahim kaki pungkoq tu. bangang betul la budak2 ni. dia salahkan polis lepas tu dia repot kat polis...nak tergelak bewak aku....kahkahkah...apa la tahap bahalol mangkok sekoq ni

    BalasPadam
  7. Macamana budak boleh masuk U? Otak Udang!

    BalasPadam
  8. watak usop wilcha pun dia nak amek. pandai btol blakon

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping