Selasa, Januari 03, 2012


Fuh!!! Punya la hilang akal Si Mat Muka Bulan Ciputdin tu bila Si Raja Tikus tu kritik 'Big Boss' Al Juburi dia. Sampaikan dia kata RPK tu blogger UMNO.

Nampak sangat dia terdesak dengan mengeluarkan kenyataan tersebut melalui halaman Haramkah Daily semalam.

Kononnya, kata dia, UMNO sekarang ni dalam keadaan 'Keterdesakan' sehingga memaksa akhbar Utusan menyiarkan komen RPK dalam muka depan Ahad lalu.
“Umum tidak harus lupa bahawa Raja Petra Kamarudin, yang kini semakin diketahui sebagai ‘blogger upahan Umno’ juga pernah membuat kenyataan bersumpah bahawa Najib dan Rosmah terlibat dalam pembunuhan kejam model Mongolia Altantuya Shariibuu tidak lama dahulu yang walaubagaimanapun, sememangnya dan tentunya tidak dilapor langsung oleh akhbar-akhbar ini,” ujarnya dalam satu kenyataan.
Katanya, fitnah pertuduhan meliwat oleh Anwar Ibrahim yang selama ini menjadi ancaman kepada Najib dan Rosmah bakal diputuskan oleh Mahkamah Tinggi tanggal 9 Januari ini.
“Terdesaknya Umno adalah apabila belum apa-apa, hasrat rakyat kebanyakan untuk keluar memberi sokongan kepada Anwar terus dianggap sebagai cubaan mencetuskan huru-hara,” ujarnya yang juga Ahli Parlimen Machang.
Menurutnya, harus ditekankan bahawa Anwar Ibrahim merupakan Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia, Ahli Parlimen Permatang Pauh dan Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat.
“Sebagai seorang pemimpin politik, tentunya beliau mempunyai pengikut dan penyokongnya,” katanya.
Kehadiran pengikut dan penyokong Anwar dan anggota-anggota PKR bagi menunjukkan sokongan terhadap beliau tidak harus dianggap sebagai cubaan menghuru-harakan negara.
Dari nada pimpinan Umno dan media milik Umno berhubung perkara ini kebelakangan ini serta dari pengalaman lampau, beliau dapat menjangka bahawa Umno sendirilah yang akan mencetuskan provokasi pada hari tersebut.
“Saya sekali lagi menyeru kalangan anggota dan penyokong parti untuk berhati-hati dan tidak terjebak dengan perangkap Umno dan Barisan Nasional yang ingin menjadikan 9 Januari ini suatu hari hitam dalam diari perjuangan kita,” ujarnya.
Tambahnya, nyata keterdesakan Umno dan Barisan Nasional untuk terus mengekang dan memadam kebangkitan rakyat telah menjangkau ke tahap kritikal.
Dalam erti kata lainnya, Si Mat Muka Bulan tu turut menyeru agar seluruh ahli serta rakyat Malaysia ni sama - sama bangkit menyokong Si Ketua Penipu tu meliwat.

Bagi diorang, tak salah agaknya untuk meliwat ni. Tak kira la sama ada ianya suka sama suka atau sebaliknya. Yang penting, Si Ketua Penipu tu tetap meliwat!!! Takkan itu pun rakyat tak tahu nak menilai sendiri!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Eh..aku nampak muka Raja Haprak tu ikhlas je !

    Ala, Islam kata Hunul dzan je..selebihnya Allah swt yang tahu. Apa la susahnya.!

    BalasPadam
  2. Apalah jenis MP yg diaorg pilih. Cakap mcm budak sekolah jelah.So kalau dia Ketua Pembangkang MP apa2 lg le...itu agaknya membolehkan dia menghasut rakyat dan buat kekacauan ke? Bloody hell u stupid MP.Aku rakyat negara ini tak berhak ke untuk mempertahankan keamanan yg kami kecapi dgn membantah dan membuat laporan Polis atas kekacauan dan menjejaskan ketenteraman awam dinegara ini? Tolonglah wahai MP Macang ngok, kami tak nak lihat keamanan negara tergugat. Kalau takde undang2 lantak2 korang le...sbb aku pun boleh kapak kepala ketua korang yg menyusahkan orang lain tu...faham tak

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping