Selasa, Januari 03, 2012


Hahaha!!! Tak sangka pulak Si Godfather Karpal Singki Pecah ni pun boleh tergagap bila dicabar oleh orang lain. Ingatkan pandai sangat dia main 'Poo...singh'!!!

Hari tu, dia jugak yang dedahkan kepada dunia bahawa Si Ketua Penipu tu telah melakukan perbuatan Haramjadah tu terhadap Mohd Saiful

Walaupun dia kata perbuatan meliwat yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu atas dasar suka sama suka, tetapi ianya tetap Haram disisi agama Islam.

Tinggal lagi Si Karpal Singki pecah ni mana tau pasal tu semua. Lagi pun dia bukan ada agama. Jadi tak heran la kalau dia tak ambik peduli sama ada orang nak berkumpul 9 Januari nanti. Dia sendiri pun tak malu menyokong Si Peliwat tu dalam mahkamah!!!
Pengerusi DAP, Karpal Singh yang juga peguam bela kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim diminta menyatakan pendiriannya berhubung rancangan pakatan pembangkang menganjurkan demonstrasi jalanan menerusi Kempen Bebaskan Anwar 901.
Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kuala Pilah, Datuk Hassan Malek berkata, beliau hairan kerana sehingga kini Karpal langsung tidak memberi sebarang reaksi terhadap rancangan itu yang secara terang-terangan mempertikaikan sistem kehakiman negara.
Menurutnya, Karpal perlu menyuarakan pendiriannya dalam perkara itu agar ia dapat diketahui umum dan seterusnya mengelak tanggapan negatif sesetengah pihak terhadapnya.
"Kita ingin tahu pendirian Karpal dalam soal ini kerana Kempen Bebaskan Anwar 901 juga berkait dengan beliau. Ia melibatkan individu (Anwar) yang beliau bela di mahkamah," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.
Pakatan pembangkang giat mempengaruhi orang ramai terutama mahasiswa supaya menyertai demonstrasi jalanan itu pada 9 Januari ini iaitu tarikh Mahkamah Tinggi membuat keputusan terhadap kes liwat yang dihadapi Anwar.
Kata Hasan, sebagai pengamal undang-undang, Karpal seharusnya maklum sebarang kegiatan seperti Kempen Bebaskan Anwar 901 berkaitan dengan usaha-usaha membelakangkan sistem perundangan negara.
Sehubungan itu, beliau mendesak Karpal menyuarakan pendiriannya dalam isu tersebut sama ada menyokong pelaksanaan kempen berkenaan atau sebaliknya.
"Sepatutnya Karpal maklum dalam perkara ini bahawa anak guamnya sudah diberi peluang membela diri dan menjalani proses perbicaraan yang sewajarnya, tetapi adakah wajar demonstrasi jalanan ini diadakan.
"Kita mahu tahu apa sikap beliau (Karpal) dalam perkara ini, lebih-lebih lagi beliau peguam bela Anwar. Jangan sampai beliau juga terlibat membelakangkan sistem perundangan negara," kata Hasan.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Hoi..pasai apa kata Karpal Sink tadak ugama ! Tak baik tau. Mungkin dia ada semayang jemaah dengan Nik Ajis, siap makmum dengan Hadi mana kita tau..Tak mustahil !

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping