Jumaat, Januari 20, 2012


Hoih!!! Hoih!!! Ini apa hal pulak ni. Lain orang yang disuruh merayu, lain pulak orang yang dipaksa. Apa cerita ni?

Orang sekarang ni dok tengah beria - ia mendesak Peguam Negara agar memfailkan rayuan buat Si Mohd Saiful tu dalam kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap dia.

Dah tak pasal - pasal, Peguam Si Ketua Penipu tu pulak yang desak agar buat rayuan kepada pihak mahkamah kerana didakwa menghina Sultan Perak tak lama dulu.
PUTRAJAYA, 20 Jan — Mahkamah Rayuan hari ini membenarkan rayuan dikemukakan Jabatan Peguam Negara terhadap keputusan Mahkamah Tinggi membebaskan dan melepaskan Karpal Singh atas dakwaan mengeluarkan kata-kata hasutan kepada Sultan Perak semasa krisis perlembagaan negeri itu pada 2009.
Dalam penghakiman selama dua jam itu, panel tiga hakim yang diketuai Datuk Ahmad Maarop bersama Datuk Clement Alan Skinner dan Datuk Mohamad Apandi Ali berkata rayuan itu berjaya membuktikan kes prima facie terhadap Karpal, Pengerusi Kebangsaan DAP.
Beliau memberitahu mahkamah keputusan itu dicapai sebulat suara dan mengarah Karpal untuk membela diri.
Itu pasal Si Karpal Whilchar ni memang jenis biaDAP. Memang patut sangat la dia didesak agar merayu untuk kes tersebut. Bercakap pun main ikut sedap mulut dia je.

Mungkin sebab itu jugak la orang tak percaya bila dia kata yang Si Ketua Penipu tu memang sah meliwat Si Mohd Saiful tu sewaktu penggulungan dia hari tu.

Tak kira la sama ada dia meliwat tu secara suka sama suka atau tidak. Kalau dah Haram tu, Haram la jugak!!! Mana boleh benda haram nak dihalalkan sesuka hati!!!

Ps: Yang kes Si Mohd Saiful tu pulak macam mana? Takkan AG nak terus mendiamkan diri je. Bila dia nak ambik tindakan?

Yang Si Pak Menteri Berkenaan tu pulak senyap sunyi je apa pasal? Dah tak de benda dah yang dia nak bisingkan sekarang ni?

Bukan perkara baru kalau bercerita pasal tindakan AG dan Pak Menteri berkenaan ni. Dah lama dah orang ungkit. Tapi sebab tak kena pada batang hidung diorang, itu pasal la orang diam.

Sekarang, diorang nak diamkan menda jadahnya lagi? Dah terang - terang Si Mohd Saiful tu memerlukan pembelaan dalam kes liwat ni. Dia yang menjadi mangsa. Jadi, AG tunggu apa lagi? Ambik la tindakan!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Tgk apa pulak dalih Karpal lepas ni.

    KHALID KAKI PEREMPUAN? PAS KENA KENCING? Baca di sini!!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping