Isnin, Januari 09, 2012


Secara keseluruhannya, memang itulah yang hendak disampaikan oleh bekas ahli PAS ini. Dia ternyata jijik dengan Si Ketua Penipu itu.

Tambah memalukan ialah apabila ada dikalangan ahli serta pemimpin PAS sendiri yang leka menjulang Si Peliwat itu dan mahu dia dinobatkan sebagai Perdana Menteri.

Dulu, Si Mat Syabun Komunis Penipu itu juga pernah memaki hamun Si Ketua Penipu tu dan menggelarkan dia sebagai seorang peliwat.

Tapi hari ini, Mat Syabun Komunis Penipu tu pulak sanggup tidur sebantal dengan seorang yang dia sendiri dakwa meliwat semata - mata demi kuasa.

Jadi, tidak hairan sekiranya Datuk Dr. Hassan Ali pun merasa jijik apabila dia dipecat dari keahlian PAS hanya semata - mata kerana dia tidak menyokong seorang Peliwat!!!
KUALA LUMPUR: Exco Kerajaan Negeri Selangor, Datuk Dr Hasan Ali menyatakan kekesalan dan kekecewaannya berhubung isu pemecatannya sebagai anggota PAS hanya disebabkan oleh dasar ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
“Timbulnya saya dipecat kerana Anwar Ibrahim. Apa yang saya komen tentang Anwar Ibrahim (sebelum ini) adalah komen peribadi.
“Saya tidak mahu dia mengheret rakyat supaya menjunjung perjuangannya yang dirasakan ‘kotor’. Ini yang saya perjuangkan.
“Saya adalah antara orang PAS yang tidak pernah keluar bersama Anwar Ibrahim untuk menunjukkan justifikasi kenapa Anwar Ibrahim terus dilonjakkan sebagai perdana menteri,” katanya kepada pemberita di kediamannya di sini, malam Ahad.
Hasan berkata, beliau sebagai ahli PAS sendiri mengusulkan Mursyidul Am parti iaitu Datuk Nik Aziz Nik Mat malah mengesyorkan Presiden parti iaitu Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai perdana menteri.
PAS pada Ahad memutuskan untuk memecat bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Hasan sebagai anggota parti itu berkuat kuasa serta-merta.
Keputusan itu dicapai dalam mesyuarat jawatankuasa pusat parti itu lebih tiga jam di Kuala Lumpur pada Ahad.
Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dalam satu kenyataannya pada Ahad berkata, pemecatan itu dibuat berdasarkan Fasal 82(9) perlembagaan PAS.
Keputusan dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan Hasan yang menyalahi dan merugikan kepentingan parti seperti yang diperuntukkan dalam perlembagaan PAS.
Terbaru, beliau mempersoalkan kewajaran pemimpin PAS untuk menyertai perhimpunan ‘Bebaskan Anwar 901′ pada Isnin yang dipersetujui oleh Abdul Hadi dan Timbalannya, Mohamad Sabu.
Beliau turut mengkritik kenyataan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali yang menegaskan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim akan tetap menjadi Perdana Menteri walau apapun berlaku.
Dalam pada itu, beliau turut menyuarakan rasa tidak senang terhadap Azmin Ali yang mendesak pimpinan PAS agar mengenakan tindakan ke atas beliau kerana kritikannya mengenai perhimpunan 901.
“Bagaimana orang PAS boleh ditunjuk (mengenai desakan) kepada presiden dan timbalan presiden (parti),” katanya.
Hasan turut berkata, apa pun yang berlaku sama ada dipecat atau dilucutkan jawatan exco sekali pun, beliau akan terus berjuang untuk Islam, bangsa Melayu dan institusi beraja.
Ps: PAS lebih rela pemimpin mereka menyokong dan mendukung seorang Peliwat dari menegakkan akidah Islam!!! Itulah perjuangan Islam yang digembar - gemburkan oleh PAS hari ini. Peliwat didahulukan, perjuangan Islam diGugurkan!!!
Categories: , , ,

10 ulasan:

  1. Kalau selapas ini orang orang PAS masih tidak membuka mata mereka dan masih buta, tak tahu lah apa nak dikatakan.
    Kita kalau buta di mata boleh cuba cari ubat tapi kalau buta di hati,maka rosak lah semua nya.

    BalasPadam
  2. Salam,

    Janganlah sebut pasal Islam, pasal ikhlas, pasal jihad, dsn. buat malu sahaja. Nak berpolitik tak salah kerana tujuannya untuk mengubah masyarakat.

    Tetapi Islam seperti agama lain bertujuan untuk mengubah dan membetulkan diri sendiri masing-masing supaya qalbu pengikutnya bersih apabila berhadapan dengan Allah swt kelak.

    Jadikan Nabi saw sebagai sebaik-baik ikutan dan contoh teladan dengan akhlak yang terpuji itu pun kalau kita betul mengenali baginda.

    Malu dan seganlah sedikit kepada rakyat jelata yang majoritinya hanya mendiamkan diri sahaja memerhatikan dari jauh tingkah laku kamu ahli-ahli politik.

    Wassalam.

    BalasPadam
  3. Golongan fanatik yg bodoh dan tolol akan sedia menerima arahan dari ketuanya yg sedia melacurkan Islam demi kuasa politik. ITULAH HAKIKAT PENYOKONG PARTI AJARAN SESAT....SUNGGUH SESAT SAMA SEKALI ---APABILA AKAL TELAH DILETAKKAN DI KEPALA LUTUT..

    BalasPadam
  4. Pejuang yang sejati tidak akan kecoh jika dibuang kemana saja....Dimana-mana saja boleh berjuang....Jika PAS dikatakan bukan pejuang Islam...Masuklah UMNO jika UMNO dikatakan pejuang...Jiika UMNO bukan pejuang masuklah PERKASA....Berjuanglah atas pentas mana sekalipun....Kerana penilai yang hakiki adalah ALLAH swt....ada reti BONGOKKK>>>

    BalasPadam
  5. kalau negara kita ditimpa bala,punca kita yang minta,sudah ramai yang mengaku diri ulamak tetapi tidak tahu menilai kebaikan dan keburukan...yang penting keuntung/nafsu/kepuasan menyeludung dirinya....

    BalasPadam
  6. yahooo..blogger UMNGGOK nak tutup blog..hahahahahahaha kejayaan kepada DSAI...

    http://badutrakyat.blogspot.com/2012/01/kes-liwat-anwar-ibrahim-anwar-ibrahim.html

    BalasPadam
  7. Bila org tu anti liwat sikit, terus Anwar suruh cantas. PAS pula macam lembu kena cucuk hidung sedaaap ja ikut cakap Anwar...

    NURUL, SIAPA AGENT PROVOCATEUR?? Baca di sini!!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama berkata...
    yahooo..blogger UMNGGOK nak tutup blog..hahahahahahaha kejayaan kepada DSAI...

    http://badutrakyat.blogspot.com/2012/01/kes-liwat-anwar-ibrahim-anwar-ibrahim.html

    9 Januari 2012 3:17 PTG
    SELEPAS NI KAU SEKELUARGA PERSEMBHKN BONTOT2 KAU BINI KAU ANKKAU -SUPAYA DILIWATI OLIH PENGETUA VPATI BONTOT
    KAK NJIJAH ''BONTOT''LU OK FOR TODY

    BalasPadam
  9. Tak payah cari alasan la Hassan Ali oii..... rakyat dah nampak gelagat sumbang & bahasa berbunga2 tapi 'kontang' isinya...... UMNO sokong & janji sikit .... dah mabuk kepayang dan tak dengar kata dah....... bahkan nampak sangat berwala'kan UMNO yg ditolak rakyat tuuu......


    jangan asyik dok ganggu, kacau, sabotaj perjuangan parti dan perjuangan rakyat demi kejar habuan & glamour dari kaca mata UMNO!............ perangkap JAIS, UG cukup berbisa!

    UMNO sanjung kamu, ... Rakyat cemuh kamu..... yang kamu kata Allah redha tuu belum tentu ... jika gelagat 'bermuka2' & 'ego' berlebihan!

    BalasPadam
  10. skrg PAS adalah parti ajaran sesat dan bukanya parti islam yg dihormati dulu..DAP telah ganti PAS dn UMNO pulak skrg lebih islamik dari PAS..Pucuk kepimpinanya telah dikuasai oleh aljuburi,jadi apa jua pendirian/keputusan PAS mesti terlebih dahulu dirujuk kpdnya..tapi yg menghairankan tu ahli2 PAS betul2 dah buta mata dn hati..bermacam2 kepincangan/bukti ditunjukan oleh ALLAH terhadap aljuburi namun mereka tetap menyokong pengkhianat agama,bangsa dn negara..gunalah hukum akal sebaik mungkin..jgn memihak membuta tuli..Kita umat Islam ada halal haram yg mesti dipatuhi..jgnlah lacurkan agama Islam utk kepentingan pemimpin yg terpesong.. adalah menjadi tanggungjawab kita semua memerangi kebatilan tanpa pilih bulu..yg betul dn bagus kita sokong..ideologi politik itu hak masing2 yg dijamin perlembagaan tpi berpijaklah dibumi yg nyata..jgn percaya pd kbr angin atau fitnah sbelum trbukti kesahihanya..berjuanglah pd jalan yg benar..mintalah pandangan dn nasihat dari insan yg mulia akhlak,berilmu dn tidak ada kepentingan diri..amat malang pengikut2 PAS diheret kedalam kancah kehancuran akidah oleh aljuburi..taat dn patuh pd pemimpin biarlah kena pd tempatnya..jgn sokong perbuatan yg menghalalkn cara..kesiannn..inilah akibatnya bila nafsu telah menguasai akal fikiran..salam 1Malaysia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping