Isnin, Januari 09, 2012


Itulah perkara pertama yang terlintas difikiran Si Ketua Penipu tu bila Hakim Mahkamah kata dia dibebaskan dari kes liwat terhadap Mohd Saiful.

Dia sedikit pun tidak menafikan yang dia memang meliwat Bekas Pembantu Khasnya sama seperti yang telah dinyatakan oleh Karpal Whilchar.
Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata “keadilan terbukti” apabila beliau didapati tidak bersalah dan dibebaskan dari tuduhan liwat dan berjanji akan “menumbangkan” Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-13.
“Alhamdulillah, keadilan terbukti. Sekarang kita perlu beri tumpuan kepada pilihan raya umum,” katanya kepada pemberita selepas Mahkamah Tinggi melepaskan dan membebaskannya daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan tiga tahun lalu.
Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohd Zabidin Diah membuat keputusan itu dengan alasan  tiada keterangan yang menyokong keterangan mangsa selain pihak pendakwaan gagal membuktikan Anwar melakukan perbuatan itu.
Anwar, 64, berdepan tuduhan liwat kedua di mana beliau didapati bersalah 10 tahun lalu dan dipenjarakan selama enam tahun sebelum dibebaskan .
Keputusan Mahkamah Tinggi itu dijangka akan mempengaruhi tarikh pilihan raya umum ke-13 yang mana dijangkakan sokongan terhadap Anwar dan Pakatan Rakyat akan meningkat.
“Saya ucap terima kasih kepada (Datuk Seri Dr Wan) Azizah (Wan Ismail) dan keluarga, barisan peguam yang hebat, pimpinan Keadilan, pimpinan PAS yang datang dengan penuh kekuatan,” kata Anwar.
Beliau turut ucapkan terima kasih kepada para pemimpin DAP dan PKR yang memberikan sokongan.
“Saya dibebaskan oleh mahkamah kerana didapati tidak bersalah,” kata Anwar.
Baca dengan betul apa yang telah dinyatakan oleh Si Ketua Penipu tu. Dia dibebaskan kerana dia tidak bersalah.

Maknanya, selepas ni kalau ada lagi kes liwat yang dilaporkan oleh mana - mana pihak, ianya juga tidak bersalah.

Kenyataan tersebut jelas bertentangan dengan keputusan Mahkamah yang hanya tidak dapat menerima bukti yang telah dibentangkan.

Pihak Mahkamah tidak sedikit pun menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu tidak bersalah. Malah Si Karpal Whilchar juga tetap menyatakan bahawa dia meliwat Mohd Saiful

Tak kira la sama ada suka sama suka atau sebaliknya, perbuatan meliwat itu tetap satu benda yang ditengah dengan keras dalam Islam.

Tapi, apa nak pelik ye tak. Puak - puak Pakatan Pembangkang ni bukan peduli sangat tentang halal dan haram. Tiru perbuatan orang Nasrani pun diorang buat, inikan pulak setakat meliwat!!!


Ps: Lepas ni tak ada dah dia nak cakap Mahkamah tak adil dan sebagainya sebab dia sendiri dah terperangkap dalam permainan tersebut.


Apa yang berlaku membuktikan bahawa sistem keadilan serta kehakiman negara masih lagi berfungsi dengan baik dibawah Kerajaan Barisan Nasional. Jadi, apa lagi kelentong Si Peliwat ni nak buat selepas ini?

9 ulasan:

  1. Saya bebas sebab saya meliwat,
    Saya bebas meliwat ...... hahahahahaha

    BalasPadam
  2. kalau meliwat/rogol dan pakai kondom akan menyebabkan DNA tak masuk ke dalam, hanya ada kat luar je jadi tak lekat kes. jadi mencabul je.

    tapi rasa-rasa kes ni dia kantoi kat mahkamah rayuan/persekutuan.

    BalasPadam
  3. gua rasa pun macam tu.....tunggu....

    BalasPadam
  4. nk tunggu bicara mahkamah rayuan tu xtau bile kn...makan mase gak tu...sabor je la..ado malam..

    BalasPadam
  5. Selepas ini sudah anda bersedia menjawab soalan di MAHKAMAH PADANG MASYAR KELAK?

    BalasPadam
  6. Bagi Saiful, anda berhak minta Pahala di Padang Masyar agar AI muflis kelak?

    BalasPadam
  7. Itu lah nama pun semut agat2 mak bapak lu ajar anak ni,sapa yang makan semut masa kecil jadi bahalol plus bingai macam bloger ni kesian kat mak bapak lu samdol sebab lu jadi biol

    BalasPadam
  8. Adoi tuan ... saya baru je abis bertugas untuk negara. Terketar lutut dibuatnya bila tau Si Peliwat ni lepas dan bebas tuduhan meliwat atas alasan teknikal kerana tidak mahu menyerahkan DNA.

    Tak pe laa semoga lepas ni Allah akan melaknati dia, keluarga, keturunannya serta pengikut tegarnya atas pilihan yang mereka buat selama ini. Lepas daripada ni tak payahlah buat apa-apa lagi terhadap peliwat tegar ni. Hanya kita boleh panjatkan doa agar Allah menunjukkan kebenaran-Nya suatu hari nanti. Tapi... bila ya?

    BalasPadam
  9. hahahaha...seluruh dunia dah tahu SUKA SAMA SUKA.... MALU AIHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping