Isnin, Januari 09, 2012

Kepada yang sampai awal di persekitaran Mahkamah Jalan Duta pagi tadi; pastinya nampak bagaimana Azmin menjerkah Shamsul Iskandar kerana menurunkan tandatangan di dokumen PDRM.
Azmin kecewa kerana Ketua AMK membuat tindakan bodoh untuk menurunkan tandatangan – sedang Latheefa Koya sudah berulang kali menyatakan JANGAN TANDATANGAN apa-apa dokumen sekalipun.
Latheefa juga mengingatkan agar semua wakil PKR yang bertemu PDRM untuk membawa ‘air mineral’ sendiri sewaktu berbincang dengan PDRM.
Nasihat Latheefa Koya gagal didengar oleh Sam Iskandar. Lawyer yang grad UIA (tapi bebal) itu terus menandatangani dokumen PDRM tanpa ada rasa segan silu. Sam terlalu seronok menjadi KOMANDER rali pagi ini kerana dia sudah pun mendapat kepercayaan Anwar yang hebat.
Inilah yang membuatkan Azmin Ali naik angin. Sam gagal dengar nasihat. Peruntukan RM200,000 untuk mengurus pengangkutan, elaun hadir, keselamatan dan sebagainya sudah Azmin serahkan kepada Sam dua minggu lalu. Kehadiran? Tidak seperti yang Azmin jangka.
Sebenarnya, himpunan pagi ini adalah satu ‘litmus test’ kepada kewibawaan Azmin dalam mengurus parti. Nampak gagal dan kacau bilau. Banyak benda yang tak settle.
Kebanyakan yang hadir adalah kalangan ahli PKR Gombak dan PKR Ampang Jaya. Cabang lain tak nampak muka. Azmin naik angin lagi. SMM yang janji untuk menghantar 5,000 orang juga gagal. Duit sudah ambil. Hancur lagi.
Kita harapkan yang terbaik hari ini. Supaya tidak ada kes yang bukan-bukan.
Apapun, PKR kena rasional dan menerima apa sahaja keputusan mahkamah. Seperti yang Anwar ungkap di Pandan, ‘ini pilihan saya….saya pilih untuk berada dalam keadaan ini’. Tahniah Anwar.
Ps: Nak sangat tunjuk Hero, dah kena jerkah. Tapi semua orang tau yang ianya hanya satu perangkap dipasang oleh Azmin Ali.

Dia memang sengaja nak menjejaskan imej serta kredibiliti Si Sam Ketot ni supaya ianya nampak buruk didepan Si Ketua Penipu tu sahaja.

Jika mereka GAGAL, yang mana ianya berlaku, untuk kumpul seramai 100ribu orang hari ini, kesalahan itu akan ditanggung sepenuhnya oleh Si Sam Ketot.

Jadi, integriti Si Azmin dimata Ketua Penipu tu tidak akan kekal. Sebaliknya semua kesilapan akan jatuh dibahu Sam Ketot.

Ala, benda tak pelik macam ni memang selalu berlaku dalam Parti Kencing Rakyat tu sebenarnya. Diorang memang suka 'main belakang'. Macam Si ketua Penipu tu jugak!!! Kerja lain takde. Asyik menipu je kerjanya!!! Macam sial!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. rakyat punya penghakiman tanak buat ke? Mereka yang dok kata rakyat hakim negara.. baru nak tawarkan diri jadi hakim rakyat pertama, tak sabo nak jatuhkan hukum pada ketua puak mata satu ni!

    http://reversebaikpunya.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. rakyat sebagai hakim, aku pun menunggu gak ni nak jadi hakim ..tak sabar nak jatuhkan hukuman pada puak2 mata lebam nie ..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping