Selasa, Februari 21, 2012


Itulah yang sepatutnya dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu sebenarnya. Bukannya dia ajak berdebat isu berkaitan dengan Israel.

Sekarang ni isu berkaitan dengan akidah ni dah semakin meruncing. Belum cerita lagi pasal masalah gejala sosial yang sememangnya dah menjadi kudis.

Nak pulak bila adanya pemimpin yang menyokong hubungan seksual luar tabiie macam Si Ketua Penipu tu. Siap boleh kata buat maksiat dalam bilik halal pulak lagi tu.

Tak ke itu satu masalah besar? Yang terbaru, orang Islam ikut ritual agama lain. Sampai hari ni, Si Ketua Penipu tu tak keluarkan sebarang kenyataan.


Sebaliknya, puak - puak Pakatan Pembangkang tu hanya cuba nak mengatasi isu tu dengan buat fitnah terhadap Datuk Seri Najib. Apa, dah tak de cara lain ke?

Kot ye pun nak menipu, jangan la sampai kantoi bodoh macam tu. Buat malu je jadi blogger dan Facebooker Pro Pembangkang bil senang - senang je kena kantoi.

Itu bab calit dahi. Pun dah dapat dilihat betapa terpesongnya akidah Si Ketua Penipu tu. Yang  dia sembah mayat Teoh Beng Hock tu tak cerita lagi.

Itu pun dikategorikan sebagai satu perbuatan syirik, menyembah selain dari Allah S.W.T. Dah jatuh hukum kufur dah tu, terkeluar dari Islam. Jadi, tak heran la kalau Si Ketua Penipu tu sokong sanagt dengan Israel, sebab dia bukan Islam!!!

Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. akidah haram jadah ni pun berterabur ada hati nak berdebat...

    dgn zul nordin tak nak ka???

    untuk agama hindu plak panggil nallakarupan...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. usah di layan nuar ni. PM tu banyak keja lain nak dibuat. bukan cam nuar. biasanya gini. orang yang pandai bercakap dan petah berkata tak semestinya rigap buat kerja. jadi biarkan nuar dengan impian nak berdebat dia tu. PM teruskan buat kerja.lantak nuar tunggu sampai kiamat pun. asyik nak berdebat je kerja dia. satu lagi nuar tu bekas banduan jadi tak payah nak berdebat dengan PM plak. apa standard.

    BalasPadam
  3. Kalau akidah terbatal buleh dipulihkan semula dgn berdebat ke? Aku rasa bertaubat dan kembali kepada jalan Allah adalah cara terbaik bukan dengan cara berdebat nk cari salah orang lain.... buduh!!

    BalasPadam
  4. Saya menyokong segala usaha untuk melindungi negara berdaulat Israel seperti apa yg diperjuangkan oleh Hamas dan Fattah dan disokong oleh Yusof Qardawi selari dengan pegangan Bangsa Bangsa Bersatu.... Begitulah kiranya apa yg Bangsat tua ini cuba yakinkan orang lain....

    BalasPadam
  5. soal akidah pada diri sendiri.sendiri kena jaga.bukan orang lain yang jagakan.cara menjaganya ialah belajar ugama atau mendengar ceramah ceramah ugama.jika penceramah mengajar mengenai hukum hakam itulah ilmu mengenai akidah dan jika penceramah berceramah melibatkan orang itu politik.

    BalasPadam
  6. Orang mcm sial ni nak ajak berdebat, suruh dia bersumpah laknat dulu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping